1.7 C
București
vineri, 17 ianuarie 2025
AcasăInvestigații România LiberăFuncţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer (CMO) este pe cale de dispariţie, afirmă preşedintele şcolii de business IMD, Dominique Turpin.

Turpin a explicat pentru linkedin.com că declinul CMO-ului este alarmantă, mai ales pentru companiile care vor să pună mai mult accent pe clienţi.

Dominique Turpin este de părere că există patru motive pentru care poziţiile de CMO nu mai au aceeaşi importanţă în companii:

  1.  Mare parte dintre CMO nu se axează pe activităţile de marketing
  2. CFO-ul a devenit mai puternic
  3. Impactul pe care marketingul îl are este greu de măsurat
  4. Marketingul este greu de definit

Citeşte detalii pe managerexpress.ro

Cele mai citite

FCSB nu-l crede pe Luis Phelipe! Absența brazilianului, pusă sub semnul întrebării

Luis Phelipe, mijlocașul brazilian de 23 de ani al FCSB, riscă o sancțiune severă după ce a lipsit nejustificat de la cantonamentul de iarnă...

Ruse și Cristian țin steagul sus la Australian Open! Victorii în proba de dublu și adversare dificile în turul 2

Gabriela Ruse și Jaqueline Cristian au debutat cu victorii în proba de dublu la Australian Open, dar vor avea misiuni dificile în runda a...

Donald Trump și-a publicat portretul oficial de președinte. Detaliul dur care stârnește controverse

Echipa de tranziție a președintelui ales al SUA, Donald Trump, a publicat joi portretul oficial al acestuia în calitate de președinte în care apare...
Ultima oră
Pe aceeași temă