5.6 C
București
vineri, 15 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăFuncţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer (CMO) este pe cale de dispariţie, afirmă preşedintele şcolii de business IMD, Dominique Turpin.

Turpin a explicat pentru linkedin.com că declinul CMO-ului este alarmantă, mai ales pentru companiile care vor să pună mai mult accent pe clienţi.

Dominique Turpin este de părere că există patru motive pentru care poziţiile de CMO nu mai au aceeaşi importanţă în companii:

  1.  Mare parte dintre CMO nu se axează pe activităţile de marketing
  2. CFO-ul a devenit mai puternic
  3. Impactul pe care marketingul îl are este greu de măsurat
  4. Marketingul este greu de definit

Citeşte detalii pe managerexpress.ro

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă