3.3 C
București
joi, 19 decembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăFuncţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer, pe cale de dispariţie

Funcţia de Chief Marketing Officer (CMO) este pe cale de dispariţie, afirmă preşedintele şcolii de business IMD, Dominique Turpin.

Turpin a explicat pentru linkedin.com că declinul CMO-ului este alarmantă, mai ales pentru companiile care vor să pună mai mult accent pe clienţi.

Dominique Turpin este de părere că există patru motive pentru care poziţiile de CMO nu mai au aceeaşi importanţă în companii:

  1.  Mare parte dintre CMO nu se axează pe activităţile de marketing
  2. CFO-ul a devenit mai puternic
  3. Impactul pe care marketingul îl are este greu de măsurat
  4. Marketingul este greu de definit

Citeşte detalii pe managerexpress.ro

Cele mai citite

Elena Lasconi deranjată profund de candidatura lui Nicușor Dan la prezidențiale: E așa o vrăjeală asta cu independenții

Anunțul lui Nicușor Dan despre intenția de a candida la prezidențiale nu a fost fair-play, spune liderul USR, Elena Lasconi. „Nu a fost fair play....

Elena Lasconi deranjată profund de candidatura lui Nicușor Dan la prezidențiale: E așa o vrăjeală asta cu independenții

Anunțul lui Nicușor Dan despre intenția de a candida la prezidențiale nu a fost fair-play, spune liderul USR, Elena Lasconi. „Nu a fost fair play....

Dan Șucu și-ar dori o colaborare între Genoa și Rapid București

Dan Şucu, noul acţionar majoritar al clubului italian de fotbal Genoa CFC, a declarat, miercuri, că doreşte o colaborare de succes între gruparea din...
Ultima oră
Pe aceeași temă