7.4 C
București
sâmbătă, 16 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăEconomia de timp, principalul atu al serviciilor electronice bancare

Economia de timp, principalul atu al serviciilor electronice bancare

Principalul argument in favoarea serviciilor electronice bancare este, pentru majoritatea companiilor, economia de timp, releva un studiu realizat de INSOMAR in perioada 9-27 mai 2005. Cercetarea a acoperit toata tara, iar companiile cu cifra de afaceri de peste 3 milioane euro au furnizat doua treimi dintre raspunsuri. Participantii la studiu au fost persoane de decizie – directori generali sau executivi, directori financiari sau economici – reprezentante a 191 de companii. Urmatoarele motive care sustin utilizarea serviciilor electronice bancare, potrivit analizei INSOMAR, vin de fapt sa intareasca importanta economiei de timp. Acestea sunt evitarea aglomeratiei si asteptarea prelungita in banca si procesarea tranzactiilor in timp real. Potrivit asteptarilor companiilor, dintre cele trei canale de distributie electronica a serviciilor bancare (Home Banking, Internet Banking si Mobile Banking), cea mai mare utilizare in viitor o va avea Internet Banking, iar cea mai mica Mobile Banking. Rezultatul a fost oarecum contestat de ministrul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Zsolt Nagy, care este de parere ca, in cativa ani, Mobile Banking va fi serviciul care va cunoaste cea mai ampla dezvoltare.
In alegerea bancii furnizoare de servicii electronice, cei mai puternici influentatori sunt functionarii bancari, a relevat studiul INSOMAR. Un alt criteriu important il reprezinta compararea ofertelor.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă