În timp ce la cea de-a doua licitaţie organizată pentru cumpărarea activelor City Mall nu au fost atraşi nici de această dată investitori, AFI Palace Cotroceni are un grad de ocupare de peste 96%.
Branduri de renume precum Stefanel, GUESS, US POLO, DAMAT, Tommy Hilfiger sau Cacharel au ocupat în acest an culoarul „high fashion” al mall-ului.
„În prezent, gradul de ocupare este de 96%. Deşi anticipăm schimbări semnificative în structura mixului de chiriaşi, acesta nu a suferit modificări majore faţă de 2010, doar 32 de chiriaşi din cei 280 au fost înlocuiţi anul trecut. Aceştia au fost înlocuiţi repede având în vedere faptul că recent au fost semnate contracte cu retaileri precum: Stefanel, GUESS, US POLO, DAMAT, Tommy Hilfiger sau Cacharel. Vom crea astfel un coridor al brand-urilor de fashion din segmentul high, pe aceasta latură vizitatorii putând găsi şi branduri precum Istyle, Tommy Hilfiger, Massimo Duti„, a menţionat Israel Visel, manager AFI Palace Cotroceni.
Vânzări de 164 milioane de Euro în 2010
Anul trecut, în AFI Palace Cotroceni, retailerii au totalizat vânzări în valoare de 164 milioane euro.
„Acest lucru ne confirmă că strategia de business implementată este cea pe care trebuie să o urmăm. Un alt indicator al creşterii este şi cererea de spaţii de către brand-urile mari, dar şi creşterea cu 15% a traficului în acest an„, a completat Israel Visel.