Bancile au avut in trecut aceeasi strategie, bazata pe extindere agresiva si angajare de personal, dar incearca in prezent sa isi aleaga o nisa de piata, in functie de care vor stabili si investitiile pe care le vor realiza, a declarat vicepresedintele Credit Europe Bank Romania, Omer Tetik. "In trecut, toate bancile au avut aproape aceeasi strategie, bazata pe extindere agresiva si angajare de personal, dar fiecare institutie incearca in prezent sa aleaga o nisa. De exemplu, la Credit Europe Bank nisa pe partea de retail banking este CardAvantaj, si astfel organizam reteaua si structura acesteia in functie de nevoile acestor clienti", a declarat Tetik, citat de Mediafax. El a explicat ca banca utilizeaza CardAvantaj ca pe "un carlig", adica incearca sa vanda si alte produse clientilor care au ales deja cardul. Totodata, Tetik anticipeaza ca profiturile bancilor vor reveni in urmatorii doi-trei ani la nivelurile din ultimii ani, dar se vor baza pe eficienta, nu neaparat pe marjele dobanzilor.