9.3 C
București
luni, 4 noiembrie 2024
AcasăInternaționalSchioarea americană Eileen Gu aduce aurul pentru China la Jocurile Olimpice

Schioarea americană Eileen Gu aduce aurul pentru China la Jocurile Olimpice

Eileen Gu, schioarea născută în San Francisco, SUA, a ales să participe la Jocurile Olimpice de iarnă 2022 din partea Chinei. Sportiva și-a adus deja țara în topul medaliilor, câștigând aurul.

Eileen Gu a obținut aurul la Jocurile Olimpice de iarnă

Schioarea olimpică Eileen Gu a devenit fata de aur a Chinei. Decizia analizată îndeaproape a schioarea născută în San Francisco de a concura pentru națiunea gazdă pare să dă roade. Cel puțin din punct de vedere comercial. Vânzările costumului ei roșu de schi Anta, îmbrăcăminte sportivă chinezească, cu tehnologie de reducere a alunecării, au crescut de 20 de ori pe platforma chineză de comerț electronic JD.com.

Și Luckin Coffee a epuizat băuturile aprobate de Gu, cu un vârf în suporturile pentru pahare care îi poartă imaginea. Lanțul chinez a anunțat că va lansa mai multe produse legate de Gu pe tot parcursul anului.

Schioarea americană a avut câștiguri de peste 30 de milioane de dolari în 2021

Institutul de știri Tianxiashangwang a estimat că Gu a avut câștiguri de peste 200 de milioane de yuani – adică 31,5 milioane de dolari în 2021.

Michael Payne, fost șef de marketing al Comitetului Olimpic Internațional, a citat scopul Chinei de a implica 300 de milioane de oameni în sporturile de iarnă. Acesta a descris oportunitatea pentru Gu ca fiind fără precedent.

„De la Jocurile de vară, dacă te uiți la cei mai de succes sportivi precum Michael Phelps, cred că vorbeam despre câștiguri de până la 100 de milioane de dolari. Cred că nu există nicio îndoială că, dacă va continua să aducă aurul, va fi în aceeași ligă ca Phelps.”, a spus Payne.

Cum a evitat Eileen Gu controversele de-a lungul carierei

Gu a reușit până acum să ocolească controversele din timpul Jocurilor. În ciuda unor zvonuri cum că trăiește o viață de privilegii imposibil de atins pentru cei mai mulți. Ea a evitat să abordeze direct întrebări despre cetățenia ei.

Personajul ei public este, de asemenea, cu risc scăzut: susține Black Lives Matter, dar evită întrebările despre drepturile omului în China. Dar există și potențiale capcane pentru succesul ei.

„Ea este chipul Tiffany, Louis Vuitton, Luckin Coffee și Bank of China. Aceste mărci sunt peste tot în magazine. După cum știm în marketing, există acoperire și frecvență și există un moment în care vezi o reclamă de prea multe ori.”, a spus Bryce Whiteham, expert în publicitate.

Urmărește România Liberă pe  Facebook și Google News!

Redactia
Redactiahttps://romanialibera.ro
România Liberă este o publicație tipărită și online pentru politică, afaceri și avocați, care acoperă anunțuri pentru litigii majore, tranzacții și probleme de reglementare. A fost fondată în 1877, în România. RL este o publicație de ultimă oră și unul dintre cele mai cunoscute cotidiene la nivel mondial, în principal ca voce a opoziției împotriva autocraților și a fostei Securități. Printre autorii și cititorii noștri se numără cea mai mare organizație filantropă, Fundația pentru o Societate Deschisă din SUA, precum și editorialiști internaționali celebri, profesori de știință și de drept din întreaga lume. În 2009, RL publica săptămânal un supliment de opt pagini cu articole în limba engleză din New York Times, astăzi publică cele mai noi videoclipuri și știri internaționale. Cu sediul în București, RL numără în prezent 50 de colaboratori, agenți și jurnaliști.
Cele mai citite

Corporații japoneze investesc masiv în energia verde din România

Presa japoneză vorbește despre trilioane de dolari destinați investițiilor în proiecte de decarbonizare Publicația niponă Nikkei scrie că Japonia și România intenționează să investească “trilioane...

Haos la Marele Premiu al Braziliei! Max Verstappen câștigă după ce a plecat de pe locul 17

Max Verstappen a obținut o victorie impresionantă în Marele Premiu al Braziliei, deși a plecat de pe locul 17 după o penalizare de 5...

INS: Înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut cu 4,7% în al treilea trimestru

Pentru categoria autoturisme, cea mai însemnată pondere a fost deţinută de vehicule conforme cu norma europeană Euro 4, respectiv 33,6% Pentru categoria autoturisme, cea mai...
Ultima oră
Pe aceeași temă