12.9 C
București
sâmbătă, 2 martie 2024
AcasăInternaționalPublicaţia The Sunday Times îi cere 1.200.000 de euro lui Lance Armstrong

Publicaţia The Sunday Times îi cere 1.200.000 de euro lui Lance Armstrong

Publicaţia britanică The Sunday Times a anunţat că va cere în justiţie 1,2 milioane de euro de la Lance Armstrong, la şase ani după ce ziarul şi fostul ciclist au semnat un acord financiar, care a fost depistat pozitiv şi i s-au retras cele şapte victorii în Turul Franţei, potrivit digi24.ro.

Sunday Times, care a sugerat că Armstrong foloseşte produse dopante, a fost nevoită în 2006 să-i plătească rutierului american peste 360.000 de euro, după o plângere a acestuia, scrie gsp.ro. Acum, publicaţia britanică cere 1,2 milioane de euro, reprezentând suma plătită în 2006, dobânzi şi cheltuieli de judecată.

La sfârşitul lunii octombrie, societatea de asigurări SCA Promotions, care a plătit mai multe milioane de dolari în prime pentru Armstrong după Turul Franţei din 2004, a declarat că doreşte să-şi recupereze banii , adică 7,5 milioane de dolari.

Uniunea Ciclistă Internaţională a anunţat, în luna octombrie, că i-a retras lui Lance Armstrong cele şapte titluri din Turul Franţei, după raportul (USADA) în care rutierul texan era acuzat de dopaj sistematic.

Cele mai citite

O dronă s-a prăbușit peste o clădire din Sankt Petersburg

O dronă s-a prăbușit peste o clădire rezidențială de cinci etaje din Sankt Petersburg, iar 100 de persoane au fost evacuate fără a se...

Primul centru de dezintoxicare cu servicii ”all-inclusive” din România

Zilele trecute, s-a deschis primul centru privat de dezintoxicare de tip all-inclusive din România. Aici, cei aflați în lupta cu dependențele de orice...

Odobescu, la Forumul Diplomatic de la Antalya

Ministrul Afacerilor Externe, Luminiţa Odobescu, va participa, astăzi, la Forumul Diplomatic de la Antalya - ADF 2024, unde va discuta despre importanţa consolidării profilului...
Ultima oră
Pe aceeași temă