Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud”, lansat de Rihanna în noiembrie 2010.
Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, în timp ce compunerea şi înregistrarea piesei a consumat doar 78.000 de dolari.
Este vorba despre „Man Down”, promovat începând din luna mai a acestui an. A atins prima poziţie doar în Franţa, în timp ce în SUA a urcat până pe locul nouă în Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs şi a ocupat un modest loc 59 în Billboard Hot 100. Cu toate acestea, producătorii sunt mulţumiţi de raportul investiţii/rezultate.
NPR (National Public Radio) a descoperit că pentru realizarea unei piese de succes, producătorii organizează tabere de lucru în care aduc cei mai buni textieri şi compozitori. Dacă o asemenea tabără ajunge să coste, în medie, 25.000 de dolari pentru fiecare hit produs, în cazul „Man Down” a costat doar 18.000 pentru că inspiraţia a venit în 12 minute.