8.4 C
București
vineri, 20 decembrie 2024
AcasăInternaționalPeste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Peste 1.000.0000 de dolari pentru un hit

Un post de radio american a inventariat costurile unui hit inclus pe albumul „Loud”, lansat de Rihanna în noiembrie 2010.

Cea mai mare parte a cheltuielilor s-a dus pe promovarea lui, aproximativ 1.000.0000 de dolari, în timp ce compunerea şi înregistrarea piesei a consumat doar 78.000 de dolari.

Este vorba despre „Man Down”, promovat începând din  luna mai a acestui an. A atins prima poziţie doar în Franţa, în timp ce în SUA a urcat  până pe locul nouă în Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs şi a ocupat un modest loc 59 în Billboard Hot 100. Cu toate acestea, producătorii sunt mulţumiţi de raportul investiţii/rezultate.

NPR (National Public Radio) a descoperit că pentru realizarea unei piese de succes, producătorii organizează tabere de lucru în care aduc cei mai buni textieri şi compozitori. Dacă o asemenea tabără ajunge să coste, în medie, 25.000 de dolari pentru fiecare hit produs, în cazul „Man Down” a costat doar 18.000 pentru că inspiraţia a venit în 12 minute. 

Cele mai citite

Alertă la Spitalul Marie Curie. Zeci de ambulanțe și mașini de pompieri au fost acolo

Un incident a fost semnalat în noaptea de joi spre vineri la Spitalul Marie Curie din Capitală. Secretarul de stat Raed Arafat a precizat...

Grecia a înapoiat Turciei peste o mie de monede antice din argint furate

Grecia a restituit joi Turciei un tezaur de peste o mie de monede antice din argint furate, prima repatriere de acest tip care are...

Belgrad devine prima mare capitală europeană cu transport public gratuit

Capitala Serbiei, Belgrad, va oferi transport public gratuit pentru toți locuitorii și vizitatorii, o inițiativă menită să reducă aglomerația și întârzierile din trafic, potrivit...
Ultima oră
Pe aceeași temă