Pepsi revine în atenţia publicului în această vară cu campania Summer Time is Pepsi Time, o campanie care la prima vedere ar putea părea bazată pe un „furt”. Producătorii băuturii carbogazoase – care se află pe locul trei în topul vânzărilor din SUA, după două produse ale brandului Coca Cola – au lansat două clipuri video în cadrul campaniei sus numite, clipuri în care se folosesc de două simboluri ale concurentului său: Moş Crăciun şi urşii polari.
După trei ani de linişte, producătorul Pepsi loveşte din nou cu campania creată de cei de la TBWA/Chiat/Day, aceeaşi companie care a creat şi Pepsi Refresh Project. Primul clip lansat pe 29 iunie îl arată pe Moş Crăciun dansând alături de spiriduşi şi de consoartă pe o plajă. Personajul se îndreaptă spre bar unde chelnerul îi oferă fără ezitare două doze de Coca Cola. Moş Crăciun refuză, cere un Pepsi, adoptă o atitudine complice şi îi şopteşte acestuia că este în vacanţă şi că se distrează.
A doua reclamă îi înfăţişează pe clasicii urşi polari din reclamele Coca Cola, într-un decor departe de a fi călduros. Aceştia sunt vizitaţi de rudele lor venite din vacanţă, care le oferă o doză de Pepsi. Clipul se încheie cu toţi urşii pe un iaht plecând spre un litoral însorit.
„Războiul” publicitar dintre Pepsi şi Coca Cola nu este o poveste de azi sau de ieri. Iată o reclamă din 1995 care ilustrează foarte amuzant cam cum stau lucrurile:
Impactul campaniei de publicitate a PepsiCo se va vedea cel mai probabil abia în rezultatele celui de-al treilea trimestru al acestui an. Între timp, cei care încă mai cred în Moş Crăciun se întreabă probabil care ar trebui să fie acum băutura lor preferată.
În primul semestru din 2011 vânzările PepsiCo au avut o creştere de 27% mai mare decât estimaseră cei de la Bloomberg. Profitul obţinut în cel de-al doilea trimestru va fi anunţat pe 21 iulie. Rivalul său, Coca Cola a anunţat pe 19 iulie o creştere de 18% în al doilea trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.