PARIS – Imaginati-va un barbat care poarta tricou, blugi si borseta – exista ceva mai obisnuit cand vine vorba de imbracamintea barbatilor? Aceasta imagine a fost catapultata in viitor in vara aceasta de catre Rick Owens, designerul californian stabilit acum in Paris.
Colectiile din 2010 pentru barbati sunt umplute cu materiale usoare din doc, haine fluide, accesorii din metal perforat si un fel de "fusta" purtata peste pantaloni sau atasata lor – adica toate lucrurile asociate cu brandul Rick Owens. "Sunt flatante", a comentat Owens copiile. Pentru propria colectie din vara 2010, el a prezentat o serie dinamica de tricouri alungite, de multe ori transformate in "draperii" transparente plasate peste piept, totul purtat cu o noua abordare a designerului: denimul.
Albastrul sau spalacit este singura culoare asociata vizual cu negrul unei jachete din piele sau cu albul unui tricou, imagine finisata cu o pereche impresionanta de bocanci. Insa imaginea dura, stradala si hipermasculina a fost data de "fustele" infasurate, precum borsetele, in jurul taliei. Acelasi lucru e valabil si pentru lanturile purtate la gat si butonii facuti din piele si cu un look foarte barbatesc.
In timp ce piese clasice precum pardesiuri au existat dintotdeauna berechet, Owens are abilitatea de a crea un realism magic folosindu-se de haine marcate de imaginea lui.