LONDRA — De ce trec in goana patru calesti elegante peste un strat de flori? Pentru ca doi giganti ai modei – elegantul Hermès si inovatorul Liberty – s-au alaturat intr-un singur magazin londonez. Un butic "pop-up" in care vor fi vandute esarfele si cravatele celebrei case franceze a aparut in aceasta luna intr-o cladire cu fatada Tudor de pe Oxford Street. Acest spatiu efemer reprezinta o initiativa de a aduce oxigenul modei in fermecatoarele imprimeuri care definesc Liberty de mai bine de un secol.
Pentru Geoffroy de La Bourdonnaye, presedintele executiv al companiei, scopul final este sa readuca la putere modelele florale, adaugandu-le o modernitate picanta; in acelasi timp, el doreste sa recreeze imaginea originala a firmei Liberty: un bazar exotic, in care se gasesc cele mai inedite comori. Pentru asta, le-a cerut sfaturi de design unor artisti moderni precum Grayson Perry, ale carui imprimeuri cu subinteles si gust personal pentru modele florale, pe care le foloseste ca alter-ego-ul sau travestit, sunt departe de costumele inocente pentru copii din anii ’20.
Vor urma colaborari cu designerul Roland Mouret, Apple, produsele de cosmetica MAC si Target, lantul american de magazine de retail.