PARIS – Show-ul Emanuel Ungaro din acest sezon ar putea sa ramana in istorie drept ultima suflare a nebuniei celebritatilor. La sfarsit, toate camerele s-au aliniat ca sa prinda momentul in care Lindsay Lohan, star la Hollywood, cantareata si "fata rea", a pasit pe podium drept noul director de creatie al brandului. Langa ea se afla creatoarea spaniola Estrella Archs, care a avut slujba – de neinvidiat – de a pregati aceasta colectie in doar trei saptamani.
E drept, au fost si lucruri bune de spus despre prezentare. Pentru inceput, nu erau atat de multe sutiene vizibile, asa cum s-a intamplat pe alte podiumuri. Insa asta s-a datorat mai mult faptului ca nu au existat sutiene deloc – numai combinatii gresite, cu banda adeziva neagra (pentru acoperit) si ciucuri negri care ieseau de sub jachete acoperite cu inimioare.
Un val de inimi rosii (ca de Sfantul Valentin) a aparut si pe posete rotunde, si drept imprimeuri, si pe reverele intoarse ale unui sacou negru. Altfel, au existat fuste scurte. si fuste si mai scurte. De sub unul dintre tivuri se zarea chiar genul de curba pe care paparazzi spera sa o fotografieze intr-un club – nu pe un podium sofisticat. Un iz oriental a adus salvari si rochii care se infasurau in jurul corpului.
Cand peste voaluri de rochii albe a fost pusa o capa de blana argintie, se putea intrezari trecerea de la o noapte disco la o noapte la opera. Insa va fi de ajuns aceasta colectie de inimi fara suflet pentru a atrage tinere femei care ar putea gasi acelasi look peste tot?