21.8 C
București
luni, 15 iulie 2024
AcasăGDPRDespre ce poti sa faci pentru a accelera ritmul de slabire

Despre ce poti sa faci pentru a accelera ritmul de slabire

Foarte multe persoane sunt in cautarea unui produs care peste noapte sa le ajute sa slabeasca zeci de kilograme. Din pacate el nu exista, iar cele care chiar iti accelereaza ritmul de slabire si te ajuta sa dai jos mai mult de 20 de kilograme intr-o singura luna cu siguranta nu sunt foarte prietenoase cu organismul tau, ceea ce inseamna ca daca vei apela la ele sunt sanse destul de mari sa iti pui in pericol sanatatea. Atunci ce poti sa faci pentru a accelera ritmul de slabire? Vom incerca sa oferim raspunsul la aceasta intrebare pe parcursul acestui articol.

Incepem direct prin a spune ca, desi sfaturile din acest articol te vor ajuta sa slabesti mai rapid, nu trebuie sa ai asteptari foarte mari, in sensul ca nu o sa dai jos zeci de kilograme pe luna. Sfaturile urmatoare au rolul de a te ajuta sa slabesti intr-un ritm mai rapid decat in mod normal, in timp ce sanatatea organismului tau nu va fi deloc afectata, ci din contra, chiar imbunatatita. Pana la urma acestea sunt metodele de preferat, nu-i asa? Pentur ca nu-i deloc placut ca dupa ce ai ajuns la greutatea ideala sa te lovesti de efectul yo-yo (adica sa te ingrasi inapoi si sa pui chiar mai mult decat aveai inainte) sau sa ai probleme de sanatate.

Exista cateva produse la care tu poti apela cu incredere, fiind vorba de suplimentele alimentare care au o compozitie 100% naturala. Putem include in aceasta categorie si picaturile Eco Slim, ele avand la baza lor doar ingrediente naturale, care aduc numeroase beneficii si chiar accelereaza procesul de slabire. Daca te intrebi care sunt aceste ingrediente, atunci afla ca vorbim de extractul din frunze de ceai verde, extractul de radacina de ghimbir, extractul de paducel, glicerina vegetala, alge marine brune, extract de guarana, extract de urzica africana, cofeina, L-Carnitina, acidul succinic si un complex de vitamine cu accent pe vitaminele din complexul B, si anume В2, В5, В6, В8, В12) si minerale.

Astfel de exemple mai sunt foarte multe. Trebuie doar sa te documentezi putin pentru ca tu sa ai garantia ca o sa faci cea mai buna alegere pentru sanatatea si silueta ta. Opteaza intotdeauna pentru acele produse naturale care au foarte multe review-uri pozitive pe internet, atat din partea site-urilor de specialitate, cat si a cumparatorilor (care discuta de cele mai multe ori pe forum).

Pe langa asta, va trebui sa iti schimbi destul de mult si actualul tau stil de viata. Asta inseamna ca nu vei mai pierde noptile prin cluburi si gata cu consumul excesiv de alcool. Nu aduc nimic bun aceste lucruri, ba chiar iti afecteaza sanatatea pe termen lung. O sa renunti complet si la mancarea de tip fast-food, care este bogata in grasimi si favorizeaza nu doar aparitia obezitatii, ci si a problemelor cardiace.

Este recomandat sa te odihnesti exact atat cat are nevoie corpul, de preferat la orele rezonabile. Organismului nostru ii place cel mai mult sa se odihneasca in intervalul orar 11 – 3, deci incearca pe cat posibil sa te incadrezi in el. O sa iti dai seama ca esti pe drumul cel bun atunci cand observi ca incepi sa te umpli de energie.

O hidratare corespunzatoare este si ea necesara, deci va trebui sa te asiguri ca bei cel putin 2-3 litri de apa in fiecare zi. Atentie, aici vorbim de apa. Evita cat mai mult posibil bauturile acidulate si cele alcoolice. O alimentatie sanatoasa trebuie luata si ea in calcul. Deci pe langa faptul ca vei renunta la mancarea de tip fast-food o sa incepi sa incluzi in dieta zilnica mai multe fructe si legume, precum si alimente sanatoase, care sunt capabile sa ii ofere organismului nostru toate substantele nutritive de care el are atat de mare nevoie. Astfel o sa ai si toata energia necesara pentru a duce la bun sfarsit antrenamentele intensive necesare pentru a arde mai multe calorii.

Iata ca am ajuns si la subiectul „antrenamente”. Desi din denumire te gandesti ca va trebui sa mergi neaparat la sala, afla ca nu este cazul. Da, iti va prinde bine, deoarece ai mai multe posibilitati, dar la fel de bine poti sa faci exercitii fizice si pe stadion sau in parc. Daca nu iti surade foarte mult ideea, atunci afla ca inclusiv plimbarile mai lungi (de cel putin o ora zilnic) pot sa faca adevarate minuni. Asadar o sa alegi in functie de preferintele tale, nu de ale altcuiva.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă