40.8 C
București
miercuri, 17 iulie 2024
AcasăGDPRCum poti slabi in mod natural, fara a-ti forta organismul

Cum poti slabi in mod natural, fara a-ti forta organismul

S-au scris mii de articole de-a lungul timpului pe marginea acestui subiect, iar aproape de fiecare data au fost oferite aceleasi sfaturi. Cu toate acestea, foarte putini la numar sunt cei care au ascultat de acele sfaturi, iar asta pentru ca ele presupuneau o slabire naturala si lenta, nu una rapida, asa cum prefera majoritatea.

Dupa cum cel mai probabil stii (dar refuzi sa crezi), nu e sanatos sa slabesti 20 de kilograme intr-o singura luna. E bine sa o iei treptat, iar cele 20 de kilograme sa fie pierdute, de exemplu, pe parcursul a trei luni. In acest fel organismul nostru nu va fi deloc fortat, iar ceea ce este cel mai important nu ne vom lovi de efectul Yo-yo. Il stii cu siguranta – acel moment cand, dupa ce ai terminat o cura de slabire, iei in greutate tot ce ai slabit, plus inca ceva. Este cosmarul oricarei femei. Dar asa se intampla cu dietele care promit slabiri rapide (precum este cazul dietei cu apa).

Ce trebuie atunci tu sa faci pentru a nu te lovi de acest zid? In primul rand trebuie sa fii o persoana realista. Da, stim, e foarte placut sa stii ca poti slabi zeci de kilograme intr-o singura luna, dar de ce sa iti pui sanatatea in pericol. Chiar nu merita riscul, mai ales daca nu ai un motiv bun pe care sa il invoci (unul de ordin medical). Asa ca evita sa o iei pe scurtatura si mergi pe o cale care te va duce la destinatie fara nici un risc, o cale lipsita de pericole.

In continuare iti vom da cateva sfaturi de baza. Nu vom reinventa roata, ci pur si simplu vom repeta ceea ce s-a spus de sute de mii de ori. Poate de data aceasta cineva va si asculta.

Pentru inceput, afla ca daca vrei sa slabesti va trebui sa creezi un deficit calori. Adica numarul de calorii pe care il iei din mancare sa fie mai mic decat numarul de calorii arse. In acest fel organismul va arde grasimile din organism pentru a avea energie. Nu exagera insa. Evita ca deficitul caloric sa fie mai mare de 500-1000 de calorii. Aici deja ajungi la un preg periculos. De asemenea, ia-o treptat, nu crea deficitul caloric brusc, pentru ca mai mult ca sigur corpul tau se va resimti si nu va fi deloc placut.

Ceea ce te ajuta foarte mult sa obtii deficitul calori este mersul la sala. Sau pe stadion / in parc la alergat. Nu conteaz unde esti atat timp cat faci miscare. Cel putin 30 de minute in fiecare zi sunt recomandate pentru o viata sanatoasa, dar tu vrei de asemenea si sa slabesti, asadar mai suplimenteaza cu inca 30 de minute si fa de o miscare de 1 ora zilnic. O sa vezi cum tu te vei simti mult mai bine, iar kilogramele in plus vor incepe sa dispara, incet, dar sigur.

Sunt foarte multe exemple de antrenamente pe internet, asadar nu ezita sa cauti unul care ti se potriveste cel mai bine si sa il urmezi pentru cateva saptamani. Dupa aceea cauta altul, pentru a nu lasa corpul sa se obisnuiasca, iar progresul sa stagneze. E bine sa iti surprinzi organismul la fiecare cateva saptamani. Procedand astfel vei mentine arderea caloriilor la un nivel inalt.

Nu este niciodata suficienta miscarea pentru a slabi. Iar asta pentru ca degeaba alergi tu doua ore daca dupa aceea mergi la un fast-food si mananci doua sarome mari cu de toate. Nu rezolvi nimic asa. Da, e acel „cheat meal” despre care ai tot auzit. Insa tine cont ca trisarea o vei face doar o data pe saptamana, de preferat in weekend, si nici atunci nu o sa exagerezi foarte mult, ci doar iti vei potoli poftele.

Pe langa miscare ai nevoie si de o alimentatie sanatoasa. Opteaza pentru cat mai multe fructe si legume proaspete, carne slaba de pui sau de vita, oua, nuci si asa mai departe. In principal alimente care sa fie capabile sa ne asigure toate substantele nutritive de care organismul nostru are atat de mare nevoie, mai ales in aceasta perioada. Poti apela chiar si la suplimente alimentare, precum este Eco Slim, care te ajuta cu un complex de vitamine si minerale, precum si cu un boost in slabire.

Hidrateaza-te in mod corespunzator, iar asta inseamna sa bei cel putin 2-3 litri de apa in fiecare zi. Facand mult efort vei si transpira la fel de mult, deci va trebui sa refaci stocul de apa pierdut. De asemenea, fa tot ce iti sta in putinta pentr a dormi cel putin 8 ore in fiecare noapte (de preferat sa nu te culci mai tarziu de ora 11).

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă