26 C
București
sâmbătă, 20 iulie 2024
AcasăGDPRCele mai bune alimente impotriva oboselii

Cele mai bune alimente impotriva oboselii

Atunci cand te simti lipsit de energie, stresat, obosit, cand simti ca totul se prabuseste in jurul tau, fugi repede si iei o cana de cafea sau o gustare cu zahar? Este o alegere buna, pe moment. Acestea te vor face sa te simti bine pe termen scurt, insa iti vor face rau pe termen lung. Pentru a te simti cu adevarat mai bine incearca sa consumi alimente sanatoase. Afla in continuare spre ce ar trebui sa consumi in astfel de situatii.

Fulgii de ovaz sunt bogati in fibre, necesare pentru organism, scrie site-ul eHow, citat de ziare.com. De asemenea, ajuta la mentinerea nivelului stabil de zahar din sange, reduce colesterolul, ofera o doza sanatoasa de potasiu, vitamina B si multe alte minerale. Daca ii vei consuma cu lapte si fructe proaspete, vei avea parte de o masa santoasa si gustoasa. Ciocolata neagra iti ofera mai multa energie si contine antioxidanti care scad tensiunea arteriala.

Iaurtul reprezinta o sursa importanta de magneziu, calciu, proteine, enzime digestive probiotice si vitamina B12. Evita sa consumi iaurturile indulcite. Fructele cu coaja lemnoasa reprezinta o gustare foarte sanatoasa. De exemplu, migdalele contin foarte multe proteine, grasimi monosaturate, fibre si magneziu. Nucile contin proteine, fibre si omega 3. Specialistii in nutritie recomanda ca fiecare persoana sa consume peste de doua – trei ori pe saptamana, iar cel mai recomandat este somonul, deoarece contine multa omega 3, bun pentru inima.

Legumele cu frunze verzi, precum spanac sau varza creata, sunt foarte bogate in substante nutritive esentiale, precum vitamina B, vitamina C, vitamina E, fier, luteina si antioxidanti. Pentru ca verdeturile sunt bogate in fibre si scazute in calorii, ele reprezinta un mare plus la orice masa. Afinele sunt bogate in elemente nutritive sanatoase, avand multa vitamina C, vitamina E si acid folic. Deoarece corpul tau are nevoie de potasiu, incearca sa asimilezi cat mai mult si din banane.

Fiind bogat in calciu, vitamina D, vitamina B12, vitamina A si proteine laptele este o sursa importanta te energie. De asemenea, alte produse recomandate in momentele in care simti ca organismul este slabit sunt lintea si fasolea. Acestea contin fier, magneziu, potasiu, calciu si vitamina B.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă