37.1 C
București
sâmbătă, 20 iulie 2024
AcasăGDPR10 exerciţii simple ca să arzi calorii la birou

10 exerciţii simple ca să arzi calorii la birou

Dupa o zi obositoare la munca, foarte putini din noi mai au energia necesara sa mearga la sala. Acest lucru poate avea efecte negative asupra siluetei, dar si asupra sanatatii. Afla cateva metode de a arde calorii la birou!

1. Ridica-ti genunchii

Stai atat de mult timp asezat, ca iti imaginezi ca ti se va aplatiza dosul? Daca te recunosti, atunci fa acest exercitiu ori de cate ori simti ca ai exagerat cu sezutul. Fa ridicari din genunchi sub birou. Acest tip de miscare iti tonifiaza muschii si ii intinde, relaxandu-te.

2. Abdomene

Contracteaza-ti musculatura abdominala. Fii sigur ca nu va observa nimeni. Tot ce trebuie sa faci este sa iti incordezi muschii si sa-i tii asa cateva secunde. Fa acest exercitiu timp de 2, 3 minute. Vei iubi rezultatele!

3. Pentru doamne: poarta tocuri!

Tocurile te forteaza sa faci mai mult efort, pentru ca toata pozitia corpului tau este modificata. Nu numai ca arzi mai multe calorii, dar iti lucrezi si musculatura picioarelor. Alege un calapod comod ca sa nu te alegi cu rani.

4. Paseste si vorbeste

Investeste intr-un telefon fara fir ca sa poti sa te misti in timp ce te ocupi de acele apeluri importante. Daca stai in picioare in timp ce vorbesti, vei arde mai multe calorii si vei avea o mai buna perceptie a trecerii timpului.

5. Mesteca guma

Mestecarea gumei arde calorii. Mai mult, daca ai deja ceva in gura, vei fi mai putin tentata sa iei gustari nesanatoase care ar putea contribui la surplusul caloric.

6. Drumul mai lung

Ori de cate ori este nevoie sa mergi la baie sau intr-un alt birou, alege drumul mai lung. Daca trebuie sa mergi la un alt etaj, urca pe scari si evita liftul.

7. Bea apa

Hidrateaza-te corespunzator ca sa ajuti corpul sa arda calorii. Evita sa bei sucuri acidulate. Mai mult, apa este esentiala si pentru tranzitul intestinal. Daca stai prea mult timp asezata, s-ar putea sa ai probleme digestive.

8. Ridica-te mai des

Nu te lipi de scaun! Ridica-te cat de des poti si misca-te macar un pic. Nu e ca si cum ai alerga la maraton, dar este mai sanatos decat statul jos la nesfarsit.

9. Ia-ti un scaun fix

Scaunele cu roti sunt avantajoase pentru ca nu trebuie sa te ridici de pe ele ca sa ajungi la un obiect mai indepartat. Asta inseamna si mai multa lene. Evita rutina si schimba-ti, din cand in cand, scaunul cu roti, cu unul fix. Vei arde mai multe calorii.

10. Nu manca in fata calculatorului

Daca mananci cu ochii in calculator, vei manca mai mult pentru ca atentia iti va fi distrasa de la masa. Mai mult, nu vei mesteca asa cum trebuie si te vei alege cu probleme digestive.

Citeste mai multe pe www.modista.ro

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă