„Clienţii TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil online pentru toţi clienţii, factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi”, spun reprezentanţii companiei naţionale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii.
„Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri. O atitudine deschisă şi corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar şi de încredere al TAROM”, se mai arată în comunicat.
Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziţionării biletelor.