Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Ministerul Turimsmului recunoaște: Nu s-a pus accent pe promovarea online şi a fost o greşeală

Secretarul de stat în cadrul Ministerului Turismului, Cristina Tărteaţă, spune că nu s-a pus accent pe promovarea online, iar acest lucru a fost o greşeală, oficialii instituţiei urmând să corecteze acest lucru.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 10.07.2018 - 21:33

Totuşi, secretarul de stat a menţionat că în paralel cu promovarea online vor fi prezente şi broşurile, dând Germania ca exemplu în acest sens.

Cristina Tărteaţă a fost prezentă marţi, la Constanţa, la lansarea “Cartei Albe a Turismului din România”, lucrare realizată de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).

Ea a afirmat că ministerul nu a pus până acum accent pe promovarea online, dar că acest lucru se va schimba.

 
“Nu s-a pus mare accent pe promovarea online şi într-adevăr a fost o greşeală. Noi încercăm să corectăm acest lucru, avem în plan câteva proiecte vizând promovarea online alături evident şi de broşurile despre care unii dintre noi cred că sunt poate mai vechi şi nu se mai poartă broşurile. În funcţie de specificul pieţei pe care mergem şi de specificul turistului căruia ne adresăm sunt ţări care încă ne cer broşuri. O  să vă dau exemplu Germania”, a spus secretarul de stat.

Cristina Tărteaţă a precizat că în Germania, pentru segmentul de balneo, broşurile vor merge în paralel cu promovarea online.

"Am susţinut ideea promovării online, înţeleg foarte bine fenomenul şi acesta este viitorul. Dar cu toate astea mi s-a spus că sunt segmente de populaţie din Germania care încă apreciază foarte mult broşurile, în special pe segmentul spa, pe segmentul balneo aşa încât o să mergem în paralel chiar şi cu formele acestea mai tradiţionale de promovare”, a explicat secretarul de stat.

Cristina Tărteaţă a mai declarat că se lucrează la strategia în turism, una care nu a existat până acum.

“Trebuie să vorbim şi despre această strategie în turism, nici ea nu a existat. La finalul anului trecut am demarat discuţii cu Secretariatul General al Guvernului şi cu Banca Mondialşă astfel încât astăzi suntem în lucru pentru o strategie în turism. Deja experţii Băncii Mondiale şi Secretariatul General al Guvernului au avut întâlniri şi cu reprezentanţii industriei private şi cu toate ministerel”, a afirmat Cristina Tărteaţă.

Ea a menţionat că oficialii din minister şi-au propus ca primul draft al acestei strategii să fie gata la sfârşitul lunii septembrie sau începutul lunii octombrie, iar strategia finală în turism să fie gata până la sfârşitul anului.

În februarie, Romania.travel, portalul de promovare a României ca destinaţie turistică a fost închis întrucât reprezentanţii Ministerului Turismului, care îl au în administrare, nu au achitat taxa anuală pentru deţinerea domeniului, redevenind activ după ce ministrul Turismului, Bogdan Trif, a plătit taxa pentru redeschidere.

Comentarii

loading...