Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Impact Covid. Salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare

CEC Bank a făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare, odată cu declanşarea crizei Covid, dar a păstrat şi reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale, a declarat Mugur Podaru, oficial CEC.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

24.06.2020 - 18:01

"Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie", a spus Podaru, conform Agerpres.

El a menţionat că banca are peste 1000 de unităţi teritoriale şi acestea sunt menţinute pentru că serviciile bancare tradiţionale vor fi în continuare utile populaţiei.

Mugur Podaru a remarcat că România are un grad scăzut de bancarizare, faţă de alte ţări din UE, dar este bine pregătită din punct de vedere al serviciilor digitale, respectiv are o infrastructură creată pentru internet şi acest context s-a constat că reţelele de internet au făcut faţă solicitărilor multiplicate din toate industriile.

Comentarii

loading...