„Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie”, a spus Podaru, conform Agerpres.
El a menţionat că banca are peste 1000 de unităţi teritoriale şi acestea sunt menţinute pentru că serviciile bancare tradiţionale vor fi în continuare utile populaţiei.
Mugur Podaru a remarcat că România are un grad scăzut de bancarizare, faţă de alte ţări din UE, dar este bine pregătită din punct de vedere al serviciilor digitale, respectiv are o infrastructură creată pentru internet şi acest context s-a constat că reţelele de internet au făcut faţă solicitărilor multiplicate din toate industriile.