14.5 C
București
duminică, 15 septembrie 2024
AcasăEconomieFoto interviuVedete si persoane publice

Vedete si persoane publice

Daniela Ivanov este cunoscuta in lumea mondena ca o prezenta atenta si discreta. Priveste, observa si trateaza cu obiectivitate lucrurile, fie ca este vorba despre moda sau lifestyle. Daca ar fi sa amintim doar activitatea ei mai recenta, putem spune ca incepand din 2002 efectueaza servicii de consultanta comunicare si PR, organizand evenimente diverse, incepand cu lansari de carte, produse de frumusete, moda etc. Din 2005 a participat la realizarea conceptului Euforia Lifestyle, unde realizeaza emisiunea Magazin de Lifestyle, o agenda a lifestyle-ului autohton.

– Daniela, spuneai odata ca, intr-un fel, orice persoana recunoscuta pe strada si pe care oamenii „o arata cu degetul” poate fi numita vedeta, daca acceptam o astfel de definitie. Poate ca ar fi util pentru cititori sa redefinim termenul vedeta!
– Daca persoana este recunoscuta in public, insemna ca ceva din activitatea sa a meritat a fi aratat publicului. Activitatea este de cele mai multe ori artistica sau cel putin asa era odata, cand artistii erau cei despre care aflam tot felul de lucruri. Este cunoscut apetitul publicului pentru astfel de informatii. Pe vremuri, citeam reviste straine ca sa aflam una-alta despre Robert Redford sau mai stiu eu cine. Exista curiozitate si pentru ai nostri, cu cine s-a mai insurat Piersic, ce a mai facut Stela Popescu… Dupa '90, cand mass-media s-a dezvoltat, „a fost nevoie de mai multe vedete” si am intrat in alte zone, urmand modelul vestic. Azi, si politicienii, si fotbalistii au activitati cunoscute prin mediatizare. Si uite asa ajung eu la concluzia ca jurnalistii fac „vedete”… Una peste alta, sunt mai aproape de a-i numi vedete pe cei din showbiz, iar pe ceilalti persoane publice. Interesul publicului pentru activitatea si mai ales viata acestor persoane este evident. Bineinteles, acest interes depinde si de varsta, si de educatie, si de structura psihologica, iar responsabilitatea persoanei in cauza nu poate fi ignorata. Daca cineva este interesat de biografia lui Einstein, iar altcineva de cea a Andreei Marin, suntem tentati sa emitem judecati de valoare despre cele doua persoane. Cu ce drept? Cred ca rezultatul final este important, asa cum a fost si cu campania Mari Romani. Interesant este acum tot ce se intampla pe langa, a fost un factor declansator. Pentru mine nu este important cine iese, ci tot ce am aflat prin intermediul acestei campanii.

– Dar un eveniment monden ce inseamna? Care sunt ingredientele care ii dau nota de mondenitate?
– Mondenitati cred ca reprezinta toate acele evenimente la care participa vedete, oameni publici si lideri de opinie. In cazul unor lansari de produse si al unor campanii de comunicare, este vadit interesul organizatorilor de a-i avea alaturi pe cei cunoscuti de public. Este o actiune de relatii publice care are un cadru bine definit si care poate fi prezentata publicului ca „mondenitate” intr-o revista de gen si diferit in alt context – business, financiar, politic, depinde cui ne adresam. Evenimentele de viata – nunta, botez, divort etc. – devin mondenitati in cazul in care sunt implicate vedete si persoane publice, iar evenimentul este mediatizat.

Cele mai citite

Bucharest Music Film Festival, o manifestare de excepție timp de 9 zile în centrul Capitalei

Bucharest Music Film Festival se va desfăşura, începând de sâmbătă şi până pe 22 septembrie, în Piaţa George Enescu, programul incluzând zeci de reprezentaţii...

Nicolae Ciucă merge la Galați în zonele afectate de inundații

Preşedintele PNL, Nicolae Ciucă, se află în drum spre Galaţi. El va ajunge în zonele afectate de inundaţii şi va petrece noaptea acolo, au...

Beijingul acuză Berlinul de amplificarea riscurilor de securitate în strâmtoarea Taiwan

China a criticat sâmbătă Germania pentru creșterea riscurilor de securitate în strâmtoarea Taiwan, în urma trecerii a două nave germane prin această zonă sensibilă,...
Ultima oră
Pe aceeași temă