Complexul Comercial Feeria a organizat de curand un show de moda ce a avut drept scop sa aduca in prim-plan frumusetea. Si cum se pune in valoare frumusetea? Prin crearea unui look modern si adecvat personalitatii fiecaruia.
„Rapsodia frumusetii” a dorit sa demonstreze ca aceasta, frumusetea, este posibila la orice varsta si in orice anotimp. Ritmurile clasice ale lui Antonio Vivaldi, in combinatie cu ritmurile muzicale moderne, au insotit prezentarile de moda sustinute de brand-uri mai mult sau mai putin cunoscute, precum Caribu, Mark&Spencer, La femme, Tosca Blu, Bata, Otter, Benvenuti, Kenvelo, Promod, Esprit, Terranova, Rinascimento. Hainele din colectiile Miniblu si Caribu, purtate cu aplomb si haz de catre copii, au asigurat succesiunea anotimpurilor, de la toamna la iarna.
Spectacolul regizat de Alin Galatescu si SPLIT Advertising a incercat sa sublinieze tendintele modei din acest sezon. Show-ul s-a straduit sa atinga trenduri ca neominimalismul, neogrunge, neocouture, all black si inspiratia sport a anilor '80 pentru a sublinia feminitatea. Si, in linii mari, a reusit. Dupa ce au vazut care stil vestimentar li se potriveste, doamnele si domnisoarele au avut posibilitatea sa beneficieze de consultatii si chiar sedinte gratuite de machiaj si hair styling si sa afle care sunt ultimele tendinte in materie de frumusete.