Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Femeile au cumpărat cel mai mult de pe internet, de Paște

Sărbătorile pascale aduc nu numai creșteri de vânzări la alimente și băuturi, ci și la produsele nealimentare.

Share

Marilena Dan 0 comentarii

09.04.2018 - 14:12

Un studiu publicat de agenția Champaigns arată că românii au cheltuit de Paşte, în medie, 300 de lei pentru cumpărăturile nealimentare online. Cele mai mari vânzări s-au consemnat pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, respectiv rochii de zi, jachete şi pantofi sport.

Potrivit studiului, cea mai mare creştere a fost sesizată în cazul comenzilor plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din total. Creşterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce şi cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populaţiei.

Studiul mai arată că timpul mediu petrecut pe platformele de e-commerce a fost de 4 minute, iar liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, segmentul de vârstă 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Citește totul despre:

#cumparaturi #online

Comentarii