Rolurile disponibile variază de la programare până la roluri de leadership, artă şi design, fiind incluse, printre altele, poziţii de C++ Software Engineer, Java Software Engineer, Technical Interface Designer, Development Director, Producer, Game Designer, Technical Artist şi UX Designer.
„EA România a devenit unul dintre cele mai mari studiouri EA din lume, iar echipa şi operaţiunile noastre din Bucureşti au crescut constant, incorporând acum toată gama de activităţi specifice dezvoltării de jocuri şi tehnologie – creaţie, execuţie, programare, analiză, live management şi verificare a calităţii. Nu lucrăm doar la dezvoltarea unora dintre cele mai mari şi mai populare jocuri video din lume, cum ar fi FIFA şi Need for Speed, dar avem şi echipe dedicate tehnologiei, care coordonează partea de securitate, cloud şi, desigur, motorul Frostbite, cel din urmă ajutându-ne să lărgim graniţele tehnologice pentru dezvoltatorii de jocuri, permiţându-ne să inovăm permanent”, a declarat Andrei Lăzărescu, Senior Producer EA SPORTS, EA România.
El a subliniat că firma vrea să mărească operaţiunile din România, beneficiind de potenţialul oamenilor din piaţă.
Electronic Arts România este una dintre cele mai mari companii de tehnologie care operează în România şi unul dintre cele două studiouri la nivel global unde este dezvoltată franciza FIFA, alături de studioul EA Vancouver din Canada. EA România este prezentă local din 2006, perioadă în care a dezvoltat atât titluri de mare success, precum FIFA, Need for Speed şi UFC cât şi tehnologii inovatoare precum motorul Frostbite.