Pandemia a schimbat regulile, astfel că statul mai mult acasă i-a făcut pe români să cumpere televizoare, telefoane, laptopuri, plăci video, monitoarele, SSD-urile, aprodusele pentru gaming și aparatele de preparare a cafelei de Black Friday.
Noutăți de Black Friday
Anul acesta, a crescut și interesul din partea companiilor pentru achiziționarea de produse aflate la reducere, firmele din România generând 17% din totalul comenzilor înregistrate de evoMAG în Black Friday. De altfel, cea mai mare comandă din ultima lună a fost plasată de o companie și a inclus 500 de televizoare, în valoare totală de 400.000 de lei. valoarea medie a comenzii, la peste 1.200 de lei.
Black Friday 2021 a adus o creștere de cinci ori mai mare a vânzărilor de generatoare de curent electric, această categorie de produse înregistrând cel mai important avans.
Plata în Bitcoin
O altă particularitate a campaniei de Black Friday 2021 la evoMAG a fost reprezentată de Bitcoin, 1% din toate comenzile din ultima lună fiind plătite în moneda digitală, valoarea medie a comenzii fiind de două ori și jumătate mai mare față de valoarea medie a unei comenzi achitate altfel. Cea mai mare comandă plătită în Bitcoin a presupus achiziția unui televizor Samsung, 8K, în valoare de 22.000 de lei.
În același timp, 46% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday.
Și în 2021, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 57% au fost bărbați şi 43% femei – o schimbare semnificativă față de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 70% bărbați și 30% femei.
În perioada de Black Friday 2021, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 – 14 noiembrie. 61% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile.