23.9 C
București
marți, 25 iunie 2024
AcasăEconomieEconomie internăIsoterm – 5 ani de evoluții în izolații

Isoterm – 5 ani de evoluții în izolații

În fiecare nișă a construcțiilor există câte o surpriză plăcută. În nișa de izolații, de 5 ani încoace surpriza plăcută se numește Isoterm – firmă de izolații cu spumă poliuretanică sau spumă poliuree, aflată la ceas aniversar.

Sloganul Isoterm: Evoluția în izolații

Înființată în vara anului 2017 la București, compania se adresează la nivel național și a avut și are în continuare ca scop evoluția în izolații. Acest scop a fost chiar setat ca slogan, astfel că alăturarea numelui de brand și a sloganului reprezintă parcă o formulare unitară – firește, alături de termenul spumă poliuretanică, material aflat în centrul preocupărilor sale.

Isoterm a devenit cunoscută în piața de profil datorită utilizării tehnologiei de top în domeniu, garantate de către producători de renume global, dar și datorită desfășurării activității de către profesioniști desăvârșiți în domeniu.

Mult peste 700 de clienți în doar 5 ani!

Această firmă de izolații a ajuns un nume cu rezonanță și grație varietății de proiecte duse la bun sfârșit la un nivel peste așteptări: termoizolații, fonoizolații și hidroizolații pentru clădiri rezidențiale dar și hale industriale ori spații comerciale, bazate pe spumă poliuretanică și/sau poliuree. Izolații eficiente energetic și durabile, pentru plafoane și pardoseli, poduri și mansarde, pereți interiori și exteriori, acoperișuri și altele.

Concentrându-se pe spuma poliuretanică, așadar materialul-minune în izolații, Isoterm a reușit să presteze lucrări rapide și eficiente pentru mai bine de 700 de clienți și pe mai bine de 150.000 mp (cifre valabile la final de 2021).

Isoterm, activă pe site și în social media

În toți cei 5 ani de activitate, compania a comunicat constant și consistent cu clienții săi, foști, existenți sau potențiali, cu specialiștii din branșă dar și cu orice proprietar sau administrator interesat de – exact! – evoluția în izolații. Iată de ce fiecare articol din secțiunea de blog a site-ului Isoterm.ro este un minicurs și nimic mai puțin, axat pe cifre edificatoare, comparații utile și prezentări de situații concrete.

Nici prezența în social media nu a fost neglijată. Ca o companie conștientă de comportamentul de consum de internet, Isoterm are astăzi o comunitate de peste 22.000 de urmăritori pe Facebook și conturi în urcare pe alte rețele sociale.

Pe canalul de YouTube, clipul „Spumă cu celulă închisă VS celulă deschisă” a adunat peste 18.000 de vizualizări, semn că informația de interes a depășit zona introductivă (care prezenta și definea spuma poliuretanică și izolațiile din spumă) și a ajuns în zona comparației dintre tipurile de spume poliuretanice.

Menită să promoveze spuma poliuretanică

Efortul de popularizare a spumei poliuretanice, pe de o parte, și a izolațiilor din spumă, ca o consecință, este un efort neobosit și care provine din angajamentul total pe care ing. Andrei Năstase, fondatorul și managerul Isoterm, are față de cauza sa evidențiată în slogan.    

Spuma poliuretanică este vehiculul ideal de evoluție în izolații, fiind o soluție modernă și eficientă pentru lucrările la mansardă, pod, planșeu, soclu, o hală, un container, sau de pereți din lemn, BCA sau beton, case, vile plus alte clădiri.

Isoterm declară și dovedește că merită!

Echipa de aici declară (n.n. și dovedește) că are soluțiile potrivite și eficiente pentru izolații de calitate. Dacă în 2021 a reușit să obţină o creştere de 35% a cifrei de afaceri, este clar pentru toată lumea că și clienții aprobă această declarație.

Compania împlinește 5 ani. Nu sunt mulți, dar sunt suficienți pentru a reuși să se impună în piață prin lucrări de calitate bazate pe spumă de top, printr-o comunicare foarte bună în spațiul public și prin maniera în care nu doar promite că aduce, ci efectiv aduce evoluția în izolații.

Cele mai citite

Iohannis le arată Tricolorilor că n-a fost așa rău cu Belgia: pe el Rutte l-a bătut de la vestiare

Ilustrație: Marian Avramescu Spre deosebire de prima partidă a Naționalei României la Turneul Final al Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2024, în care...

Iohannis le arată Tricolorilor că n-a fost așa rău cu Belgia: pe el Rutte l-a bătut de la vestiare

Ilustrație: Marian Avramescu Spre deosebire de prima partidă a Naționalei României la Turneul Final al Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2024, în care...
Ultima oră
Pe aceeași temă