1.5 C
București
duminică, 17 noiembrie 2024
AcasăEconomieEconomie internăCEC Bank acordă 1 din 4 credite în rețeaua băncii într-o experiență...

CEC Bank acordă 1 din 4 credite în rețeaua băncii într-o experiență digitală

CEC Bank a introdus, pe parcursul anului trecut, fluxurile ce permit procesarea 100% digitală a cererilor de credite negarantate (creditul de nevoi personale, overdraftul și cardul de credit), astfel încât, în prezent, 1 din 4 credite acordate în unitățile noastre teritoriale este oferit într-o experiență digitală.

„Experiența digitală asigură, într-un singur flux unic de până la 30 de minute, deschiderea pachetului de cont curent, activarea soluției de mobile banking, inițierea emiterii cardului de debit, aprobarea creditului și depunerea banilor în contul clientului. Îmbunătățirea experienței clienților noștri se bazează pe o abordare omnichannel, pe simplitate și conveniență în procesarea solicitărilor indiferent de canalul de interacțiune, dar mai ales pe mai mult timp acordat de către colegii noștri pentru înțelegerea nevoilor și consilierea celor mai potrivite decizii pentru un viitor financiar mai bun”, a declarat Gabriel Pralea, Director Directia de Administrare a Rețelei Teritoriale, CEC Bank.

Banca a introdus etapizat, pe parcursul anului 2022, în peste 500 de unităţi, fluxul 100% digital pentru procesarea cererilor de credite negarantate şi de deschidere a pachetelor de cont curent.

Până la finalul anului 2023, banca îşi propune să extindă implementarea fluxului în întreaga reţea de unităţi teritoriale, astfel încât circa 40% din totalul creditelor negarantate să fie procesate 100% digital.

“CEC Bank este o bancă românească în care produsele şi serviciile pot fi accesate atât prin reţeaua fizică de unităţi – cea mai extinsă din România (peste 1.000), cât şi prin canalele digitale ale băncii – 100% online, fără drumuri la bancă. Pe de altă parte, suntem conştienţi că avem şi rolul nostru social: să oferim servicii financiare pentru toţi românii – inclusiv cei care nu sunt în segmentele premium targetate în general de operatori şi să contribuim la creşterea educaţiei şi incluziunii financiare din România. De aceea, mizăm pe o abordare hibridă, ce aduce laolaltă simplitatea, rapiditatea şi debirocratizarea, facilitate de adopţia tehnologică cu nevoia de interacţiune directă şi consiliere pe care cei mai mulţi dintre noi o resimţim, mai ales atunci când facem alegeri financiare importante pentru viitorul nostru şi a celor dragi”, a mai adăugat Pralea.

CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârşitul lui 2022.

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

Hezbollah a lovit o sinagogă din orașul israelian Haifa

Armata israeliană a anunţat sâmbătă că o sinagogă a fost lovită de o salvă "semnificativă" de rachete lansate de mişcarea islamistă libaneză Hezbollah asupra...
Ultima oră
Pe aceeași temă