,,Grupul Digi Communications N.V. a publicat vineri, 13 noiembrie 2020, rezultatele financiare pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2020, care arată venituri în creştere cu 8,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (950,6 milioane euro faţă de 874,6 milioane euro) şi creşterea cu 12 % a numărului de RGU, până la 17,7 milioane de la 15,8 milioane, la 30 septembrie 2019. EBITDA ajustată în primele nouă luni a fost de 353 milioane euro (inclusiv IFRS 16), înregistrând o creştere de 8% comparativ cu perioada precedentă”, arată grupul.
DIGI a înregistrat în trimestrul 3 un profit net de 17,5 milioane euro.
,,În acest moment, răspândirea şi consecinţele epidemiei sunt în continuare dificil de anticipat, întrucât se prevede începutul unui al doilea val al pandemiei si al restricţiilor aferente impuse de guvernele ţărilor în care operăm. O nesiguranţă prelungită şi imposibilitatea de a stopa răspândirea COVID-19 precum şi anumite măsuri pe care statele le-ar putea lua în această perioadă ar putea avea consecinţe negative pentru activitatea şi rezultatele financiare ale grupului”, arată raportul DIGI.
La sfârşitul trimestrului, Grupul Digi a înregistrat creşteri importante ale numărului de servicii pe principalele segmente care au ajuns la 5,6 milioane RGU (pay-tv), respectiv 4,1 milioane RGU (internet fix). Serviciile de comunicaţii mobile au atins 6,2 milioane RGU.
,,În ansamblu, Grupul Digi a obţinut o performanţă solidă în decursul celor nouă luni şi în al treilea trimestru al anului 2020, în ciuda incertitudinilor generate de situaţia privind sănătatea publică. Deşi impredictibilitatea a fost principala caracteristică a activităţii economice pe toate pieţele în care este prezent grupul, operaţiunile Digi pe aceste pieţe au reuşit să ofere rezultate excelente, ca o confirmare a nevoii în creştere de servicii de conectivitate, în toate sectoarele publice, în timpul pandemiei”, mai arată grupul.