3.5 C
București
joi, 21 noiembrie 2024
AcasăEconomieClienții din mediul rural prind curaj și încep să cumpere de pe...

Clienții din mediul rural prind curaj și încep să cumpere de pe Internet

Tot mai mulți români își amenajează casa și grădină dintr-un singur click

Preferințele românilor privind cumpărăturile pe Internet se schimbă de la un an la altul, iar produsele pe care le comandă sunt tot mai diferite. Românii au început să prefere să își amenajeze curtea sau grădina cu un simplu click, reducând vizitele în magazinele de bricolaj și materiale de construcție. Astfel, printre produsele preferate se numără gardul beton, bolțarii, stâlpii, dar și mobilierul decorativ și locurile de joacă.

Potrivit datelor furnizate de platforma www.mesteresti.ro, anul 2017 a fost anul shopping-ului online, volumul comenzilor crescând la peste 150% față de anul anterior.

 

Cei mai mulți clienți și-au cumpărat de pe această platformă gard beton. Cifrele arată că unul din trei clienți MESTERESTI a optat pentru unul din zecile modele de gard beton comercializate online. „Transportul gratuit, plata integral la livrare, precum și garanția de 25 de ani sunt principalele argumente pentru care clienții MESTERESTI au preferat achiziția acestui produs de pe site-ul nostru. Estimările nostre sunt că în anul 2018 vom vedea creșteri semnificative ale numărului de vizitatori și cumpărători online”, a precizat Ciprian Alexa, director de dezvoltare www.mesteresti.ro.

Pe locul doi în topul preferințelor clienților se află plasa de umbrire, cu 15% din comenzi, accesoriile pentru gard (11,5%), șpalierii (10%) și locurile  de joacă (3,3%) . 

 

Crește numărul cumpărătorilor din mediul rural

O situație aparte este legată de profilul cumpărătorului online. În ultimul an a crescut semnificativ volumul comenzilor venite de la clienți din mediul rural. Astfel, în jur de 45% dintre tranzacții au fost realizate cu persoane care locuiesc în zone limitrofe orașelor sau la sate. Aproape 90% dintre cumpărătorii MESTERESTI sunt bărbați căsătoriți, cu vârsta cuprinsă între 35 și 55 de ani, cu venituri peste medie. 

„Comenzile pe platformă se fac exclusiv prin comandă telefonică. Fiecare client MESTERESTI este îndrumat de un consilier de vânzări, pentru a fi consiliat și pentru parcurgerea pașilor până la achiziție. Plata se face doar după ce produsul a fost livrat, în numerar sau prin bancă. În acest mod se elimină și reticența unor clienți privind plata cu cardul”, explică Ciprian Alexa. Creșterea volumului de vânzări se explică și prin ușurința în utilizarea site-ului. Clienții găsesc ușor detalii despre produs, preț sau numărul de telefon la care să sune pentru preluarea comenzii. 

Peste 40.000 de persoane au cumpărat numai în ultimii ani produse pentru casă și grădină, utilizând platforma online www.mesteresti.ro

 

Despre MESTERESTI

MESTERESTI este un depozit online de materiale de construcții și amenajări, care vine în ajutorul clienților cu soluții specializate pentru achiziția, transportul și montajul produselor. Tranzacțiile pe platfofrma www.mesteresti.ro se realizează exclusiv prin comandă telefonică.

 

 

 

Cele mai citite

SUA și-ar putea redeschide joi ambasada de la Kiev

Statele Unite se aşteaptă ca ambasada americană la Kiev să revină la operaţiunile normale joi după o alertă de securitate, le-a declarat miercuri reporterilor...

Primul tren electric nou al României, anulat la doar o zi după debutul în circulație

Incidentul ridică semne de întrebare privind fiabilitatea și întreținerea trenurilor noi Primul tren electric din România în ultimii 35 de ani, Alstom Coradia Stream, a...

Incendiu la Vălenii de Munte. Acoperișul unui lăcaș de cult a luat foc

Un incendiu a izbucnit miercuri seară la o casă de rugăciune din oraşul Vălenii de Munte, focul manifestându-se la nivelul acoperişului pe o suprafaţă...
Ultima oră
Pe aceeași temă