7 C
București
miercuri, 22 ianuarie 2025
AcasăEconomieBani & AfaceriTipuri de spații pentru birouri de închiriat în București adaptate domeniului afacerii...

Tipuri de spații pentru birouri de închiriat în București adaptate domeniului afacerii tale

Spațiul în care îți desfășori activitatea este foarte important, căci funcționalitatea acestuia se reflectă nu doar în starea emoțională a angajaților, ci și în randamentul pe care aceștia îl au și în performanțele business-ului tău. Din acest motiv, alegerea unui spațiu pentru birouri de închiriat în București în acord cu nevoile domeniului de activitate al afacerii tale este foarte importantă.

Tipul de activitate pe care urmează să îl desfășori în aceste birouri de inchiriat Bucuresti determină modul de amenajare al interiorului. Agenția imobiliară ESOP îți oferă gratuit serviciul de planning space, astfel încât să poți evalua spațiul vizat adaptat activității și nevoilor angajaților tăi.

Spații de birouri amenajate în acord cu tipul de activitate desfășurat:

  • birou manager – amenajarea acestuia presupune un spațiu mai mare, amplasat strategic, astfel încât să îi ofere managerului liniștea de care are nevoie pentru a putea să-și desfășoare activitatea. Totodată, biroul managerului trebuie să îi ofere acestuia atât o vizibilitate asupra întregii activități a angajaților, cât și discreție;
  • birou contabilitate – spațiul destinat acestei activități trebuie să ofere multiple facilități de organizare, astfel încât toate documentele să poată fi puse în ordine și accesul la ele să fie facil;
  • birou jurist pentru amenajarea unor astfel de birouri de închiriat în București va fi nevoie de alegerea unui spațiu care să permită mobilarea cu o bibliotecă și fotolii pentru clienții cabinetului;
  • open space – pentru un business care implică o comunicare imediată și directă între angajați este de preferat amenajarea unor birouri de închiriat în București în regim open space. Astfel, colegii vor putea socializa și comunica prin viu grai, direct, fără să fie necesară implicarea altor instrumente (telefon, email, mesaje scrise etc.), care ar putea crește durata de obținere a unui răspuns.

Agenția imobiliară ESOP te va ajuta să efectuezi configurarea spațiului pentru desfășurarea activității afacerii tale și te va îndruma să iei decizia ideală pentru angajații tăi, astfel încât să le asiguri toate condițiile necesare pentru obținerea unor performanțe maxime.

birouri de închiriat
birouri de inchiriat bucuresti

De asemenea, ESOP îți poate oferi consultanță pentru adaptarea la noile tendințe de amenajare a spațiului în contextul muncii hibride, precum:

– crearea unor zone de “share desk” pentru angajații care lucrează unele zile de acasă și altele de la birou, care pot folosi aceste tipuri de posturi de lucru prin alternanță;

– folosirea unor săli de meeting mai mici ca dimensiuni adaptate întâlnirilor virtuale între angajații care lucrează de la birou și cei care lucrează de acasă sau între angajații care lucrează de la birou și clienți, etc.

Iată ce alte facilități trebuie să mai ai în vedere atunci când alegi spațiul de lucru pentru angajați:

  • locație – sediul trebuie ales strategic, astfel încât să ofere, atât angajaților, cât și clienților, posibilitatea de acces facil;
  • acces transport în comun – amplasarea sediului trebuie să fie în apropierea unei stații de metrou. Totodată, ar fi de preferat să existe posibilitatea accesului cu autobuzul, tramvaiul sau troleibuzul. Cu cât există mai multe variante de transport în comun, cu atât va fi mai accesibil angajaților, detaliu care va contribui la gradul lor de satisfacție;
  • chicinetă și restaurant în zonă – astfel, angajații tăi vor putea să își satisfacă nevoia de a se hrăni, dar și de a se deconecta pentru câteva momente și de a se relaxa pentru ca, apoi, să revină cu forțe proaspete la realizarea task-urilor zilnice;
  • control acces – esteutil pentru a putea ține o evidență clară a persoanelor care intră / ies din spațiul închiriat și orele aferente acestor vizite. Totodată, vei avea o imagine clară asupra fluxului de angajați și a respectării programului de lucru;
  • aer condiționat – asigurarea unei temperaturi optime este esențială pentru ca angajații să-și poată desfășura activitatea la capacitate maximă etc.

În cazul în care ești în căutarea unor spații pentru birouri de închiriat București, nu ezita să soliciți o ofertă personalizată agenției mai sus menționate și poți beneficia de 0% comision de intermediere imobiliară.

Cele mai citite

„Deja pare glumă”. Transferul lui Ciobotariu la Rapid s-a blocat din nou

Negocierile pentru transferul lui Denis Ciobotariu (26 de ani) de la Sepsi Sfântu Gheorghe la Rapid s-au împotmolit din nou, deși cluburile ajunseseră la...
00:01:05

VIDEO. „Navă spion” rusească, descoperită în apele Regatului Unit

Secretarul britanic al Apărării, John Healey, le-a declarat parlamentarilor că o „navă spion rusească” se află în Marea Nordului, după ce a intrat și...

Horoscop 23 ianuarie 2025. Nevoie de introspecție, adaptabilitate și echilibru emoțional

Horoscop 23 ianuarie 2025. Ziua aduce o serie de provocări și oportunități pentru fiecare semn zodiacal. Fiecare zodie are un mesaj personalizat, dar toate...
Ultima oră
Pe aceeași temă