„Am un credit neplătit de 5 ani. Am crezut că banca va renunţa să recupereze banii şi nu-l voi mai plăti niciodată. Asta până în ziua în care am primit acasă o înştiinţare, prin care mi se spunea că de recuperarea datoriei mele se va ocupa KRUK.” Este o parte a poveştii în care se regăsesc mulţi dintre cei care au făcut la un moment dat credite, dar nu le-au mai achitat. De 15 ani, KRUK România livrează soluții pentru aceştia, astfel încât să obţină rapid o viață fără datorii. Comunicarea cu compania KRUK este foarte importantă, pentru a se găsi soluţii amiabile de plată a datoriei.
Cei la care ajunge o astfel de înştiinţare de la KRUK pot fi încadraţi în două categorii distincte de clienţi cu datorii, în funcţie de reacţii. O parte acţionează şi utilizează informaţiile pe care le găsesc în scrisoarea de la KRUK, pentru a contacta firma. În cealaltă categorie pot fi incluse persoanele care nu iau în seamă notificarea despre dosarul lor la KRUK. În mod cert, este o decizie pe care clienţii o aleg şi acţionează în consecinţă.
Ce este KRUK?
Informaţia din scrisoarea de la KRUK este un avantaj, cei care o au sunt mai stăpâni pe situaţie şi pot afla uşor stadiul datoriei. Cei care aleg să ignore comunicarea cu compania KRUK, vor întâmpina dificultăţi în găsirea unor soluţii pentru o viaţă fără datorii.
Mulţi dintre cei care primesc înştiinţarea ştiu ce este KRUK, alţii nu. Acei oameni care ştiu că firma KRUK se ocupă de managementul creanţelor şi decid să contacteze compania ca urmare a înştiinţării pe care o primesc, vor beneficia de informaţii importante, care să îi ajute să preia controlul datoriilor şi să evite situaţii grave, precum procedura de executare silită. De altfel, 93% dintre clienţii KRUK sunt mulţumiţi de conversaţiile purtate cu reprezentanţii firmei (folosind funcţiile de chat sau reapelare gratuită, aceştia primesc rapid răspunsul dorit) şi 90% sunt mulţumiţi de modul în care KRUK România le administrează datoria.
Pe de altă parte, cei care caută să afle prin ştiri din ziare sau alte mijloace ce este KRUK şi nu contactează direct compania pierd timp preţios, pe care, printr-o abordare diferită, l-ar putea utiliza pentru a lucra în propriul beneficiu. Interacţiunea online cu KRUK, se poate face oricând, fiind accesibilă şi facilă oricui. Rezultatul acestei decizii va ţine la distanţă atât stresul, cât şi procedurile legale extreme.
KRUK pune accent pe plata amiabilă a datoriilor
Din numeroasele păreri despre KRUK România pe care clienţii le au şi le lasă în mediul online, plata amiabilă a datoriilor la KRUK este o realitate. „Vă mulţumesc din suflet, datorită platformei eKRUK şi a tot ceea ce înseamnă KRUK, am reuşit să scap de o parte din datoriile care îmi necăjesc viaţa. Vă mulţumesc şi multă sănătate.” – spune un client al companiei şi foarte mulţi sunt în asentimentul său.
KRUK nu le impune clienţilor să îi contacteze, dar îi răsplăteşte pe cei care plătesc la timp datoria. Faptul că le oferă sfaturi utile, că le propune semnarea unui acord de plată în cadrul căruia singuri să îşi stabilească ratele, că le pune la dispoziţie instrumente online cu ajutorul cărora să facă un plan de economisire şi programe diverse prin care să câştige puncte de loialitate cu care se pot plăti inclusiv ratele, este justificat de acel „îmi pasă” pe care angajaţii companiei îl au în discuţiile cu clienţii. Şi, pentru că anterior s-a vorbit despre păreri, acest articol nu putea să aibă o încheiere mai potrivită: „Aveţi în spate o echipă excepţională care îşi face treaba, dar mai ales, care nu uită să fie oameni şi să vină în ajutorul clienţilor cu datorii neplătite, iar pentru asta vă mulţumesc!”