Aceste vânzări electronice au reprezentat 17% din cifra totală de afaceri iar din acest procent 7% provine din vânzări printr-un site web.
Majoritatea vânzărilor printr-un site web s-au realizat prin propriile aplicaţii sau website-uri ale companiilor (6% din cifra totală de afaceri) iar 1% prin comerţul electronic disponibil pe aplicaţii sau website-uri externe.
În rândul statelor membre ale UE, în 2017 cel mai ridicat procent al cifrei de afaceri realizată din vânzări printr-un site web era în Belgia şi Irlanda (ambele cu 15%), urmate de Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Olanda, Franţa, Spania, Cehia, Ungaria, Lituania şi Estonia (între 6% şi 9%), Letonia, Cipru, Austria, Grecia, România, Italia, Germania, Croaţia, Malta, Polonia, Slovacia, Finlanda şi Portugalia (între 2% şi 6%) iar cel mai scăzut în Bulgaria şi Slovenia (ambele cu 2%).