19.6 C
București
miercuri, 23 octombrie 2024
AcasăAlegeri 2016„Ideile nu costă"

„Ideile nu costă”

Cartea „Ideile nu costă” îi învaţă pe manageri cum să îmbunătăţească în mod radical performanţa organizaţiilor lor, folosindu-se de potenţialul uriaş al ideilor angajaţilor.

Ideile sunt motorul progresului. În lipsa lor, organizaţiile stagnează şi intră în declin. Cu toate acestea, majoritatea organizaţiilor se pricep mult mai bine să suprime ideile angajaţilor, decât să le promoveze. Dată fiind competiţia acerbă din mediul actual de afaceri, managerii nu-şi mai pot permite să treacă cu vederea avantajele substanţiale pe care le oferă ideile angajaţilor.

Dacă solicitarea ideilor de la angajaţi nu pare o soluţie nouă sau extrem de originală, autorii atrag atenţia că este vorba despre aşa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea producţiei fiind în acelaşi timp cheia marilor inovaţii. În urma cercetării extinse pe care au întreprins-o în peste 300 de companii din 17 ţări diferite, Alan G. Robinson şi Dean M. Schroeder au descoperit principiile de bază care le permit managerilor să găsească şi să gestioneze numărul mare de idei de calitate ale angajaţilor lor.

În cartea de faţă, ei oferă un ghid practic pentru integrarea totală a ideilor şi a managementului ideilor în modul de lucru al managerilor şi în modul de structurare al organizaţiilor lor.

Cartea a primit „Premiul Cititorilor” din partea revistei Fast Company în iunie 2004 şi a fost considerată de Soundview Executive Books printre cele mai bune 30 de cărţi de afaceri din 2004.

Despre autori
Alan G. Robinson, autor premiat, a consiliat peste o sută de companii din 12 ţări cu privire la modul de îmbunătăţire al performanţei. Robinson a fost menbru în Consiliul de Examinatori al premiului american Malcolm Baldrige National Quality. În prezent, Alan G. Robinson este profesor la Facultatea de Management din cadrul Isenberg School, Universitatea Massachusetts. Mai mult, Robinson este doctorand în ştiinţele matematicii, titlu acordat de Universitatea Johns Hopkins, şi masterand în matematicǎ, la Universitatea Cambridge din Marea Britanie.

Dean M. Schroeder este autor, consultant şi profesor. Pe lângǎ asta, este un lider experimentat în transformări organizaţionale strategice, a înfiinţat douǎ companii, a repornit afacerile altor douǎ şi a fost consultant la mai multe echipe de organizare din America de Nord, Europa şi Asia. Schroeder a primit titlul de doctor în Managementul Strategic din partea Şcolii Carlson din cadrul Universitǎţii Minnesota şi cel de masterand din partea Universitǎţii Montana. De asemenea, Dean M. Schroeder predǎ la Universitatea din Massachusetts, Universitatea Tehnică Sankt-Petersburg din Rusia şi în Laboratorul de Administrarea Afacerilor din Atena, afiliat la INSEAD, Grecia.

Autori: Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2007
Preţ: 20 de lei

Andrei Munteanu
Andrei Munteanu
Andrei Munteanu
Cele mai citite

Amânarea impozitării imobilelor la valoarea de piață până în 2026, decisă de Guvern

Guvernul a adoptat miercuri o ordonanță de urgență care amână impozitarea proprietăților imobiliare (apartamente și case) la valoarea de piață până la 1 ianuarie...

Viorel Hrebenciuc l-a rugat pe Gigi Becali să-l bage pe George Simion în turul doi la prezidențiale

Gigi Becali, patronul echipei FCSB și candidat AUR la alegerile parlamentare, a făcut o declarație surprinzătoare în cadrul unei emisiuni la Realitatea TV. https://www.youtube.com/watch?v=3OEo4d1VbK4 El a...

Turismul intern domină majoritatea regiunilor din România, cu excepția București-Ilfov

În 2023, majoritatea regiunilor din România s-au bazat pe turismul intern, având o pondere a turiștilor străini sub 20% din totalul înnoptărilor în unitățile...
Ultima oră
Pe aceeași temă