3.5 C
București
joi, 26 decembrie 2024
AcasăAlegeri 2016Cheia succesului în afaceri. Vezi ce sfaturi dă Steve Jobs

Cheia succesului în afaceri. Vezi ce sfaturi dă Steve Jobs

Problemele de la locul de muncă sunt universale, iar distragerea atenţiei afectează munca tuturor, fie că vorbim de un director general sau doar de un curier, relatează AskMen.

Chiar dacă sarcinile noastre zilnice diferă de cele ale persoanelor cu funcţii de conducere, soluţiile pentru a deveni mai productivi la locul de muncă pot fi aceleaşi. Executivi de top precum Steve Jobs de la Apple dau sfaturi prin care angajaţii pot să-şi maximizeze performanţele şi să promoveze în funcţie de efortul şi munca depusă.

Ce trebuie să ştiţi pentru a ajunge la succes:

* Exerciţiile fizice s-au dovedit a fi benefice pentru îmbunătăţirea nivelelor energetice şi a gândirii pozitive prin eliberarea de endorfine în organism.
* Fiţi disponibili doar pentru treburile cu adevărat importante şi care vă oferă informaţii preţioase în realizarea altor proiecte cu bătaie lungă. Învăţaţi să delegaţi subalternii pentru rezolvarea altor probleme.
* Multitasking-ul este un mit! De fapt tot ceea ce faceţi este să jonglaţi cu mai multe sarcini, fără să fiţi cu totul eficienţi în îndeplinirea vreuneia. Ar trebui în schimb să vă concentraţi un timp pe ceea ce faceţi, iar apoi să treceţi la o altă treabă.

Sfaturi de succes, de la oamenii de succes

Steve Jobs, directorul-general al companiei Apple, are un singur sfat de oferit,şi am greşi dacă nu l-am urma, având în vedere că vine din partea unuia dintre cei mai mari magnaţi ai lumii.  Examinează-ţi cu atenţie proiectele şi ţelurile- renunţă la cele „bunicele” şi investeşte mai multă energie în cele cu adevărat bune! Conform lui Jobs, singura cale este cea în care îţi pui în ordine priorităţile.

Al cincilea cel mai bogat om din Regatul Unit, Richard Branson, crede că exerciţiile fizice sunt foarte importante, întrucât îţi limpezesc mintea şi combat stresul. Pe de altă parte, vei avea mai multă încredere în tine, te vei simţi mai bine, vei avea un aspect mai plăcut şi vei absenta mai puţin din motive medicale.

Dacă nu faceţi sport, încetaţi să mai căutaţi scuze! Cu siguranţă puteţi şi voi să vă faceţi timp, atâta timp cât miliardarul care conduce una dintre cele mai de succes afaceri o poate face.

Un alt sfat venit de la Danny Meyer, deţinătorul mai multor lanţuri de restaurante şi expert gastronom premiat este de a organiza  întreruperile ce pot surveni în zilele lucrătoare. Acesta crede că este foarte important să rămâi concentrat asupra muncii pe care o depui, rezolvând din timp micile neplăceri care pe termen lung îţi pot da peste cap programul.

Consultă-ţi calendarul pentru a ştii exact ce ai de făcut în ziua următoare; astfel nu ţi se vor suprapune sarcinile şi întâlnirile. O idee bună pentru manageri este să organizeze întâlniri în care angajaţii să îşi facă cunoscută părerea şi nemulţumirile, mai spune acesta.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă