Una dintre cele mai importante instituții bancare din România, ING Bank, a introdus opțiunea de actualizare a datelor 100% online.
Această procedură se realizează direct din platforma web ING Business, pentru clienții persoane juridice cu un singur acționar sau administrator. Sistemul de actualizare online a fost lansat în noiembrie 2023. Până acum, deci într-un interval de două luni, 45 la sută dintre antreprenorii eligibili și-au actualizat deja datele în ING Business, precizează un comunicat de presă transmis de ING Bank România.
În cadrul procesului de actualizare de date, informațiile primite de la clienți sunt comparate cu datele obținute automat de la Registrul Comerțului, pe care aceștia trebuie sa le confirme. Astfel, întregul proces durează aproximativ cinci minute.
„Fără drumuri la bancă și fără documente solicitate, clienții eligibili își pot finaliza acum procesul de actualizare a datelor în doar cinci minute în platforma web ING Business. În această primă fază, opțiunea de actualizare digitală a datelor este posibilă pentru companiile cu un singur acționar, ceea ce reprezintă aproximativ 60% din portofoliul ING de persoane juridice cu afaceri mici și mijlocii. În viitorul apropiat, urmează sa fie extinsă și pentru alte categorii de clienți. Pentru Business Banking, divizia ING dedicată antreprenorilor, anul 2023 a fost marcat de inovații 100% digitale: lansarea creditului online, deschiderea și / sau închiderea unui cont suplimentar, emiterea unui card de debit adițional, deschiderea unui depozit la termen în euro, dar și blocarea cardului, disponibile în platforma ING Business”, a declarat Ionuț Stan, director Dezvoltare Produse Persoane Juridice, ING Bank România.
Datele companiilor trebuie să fie actualizate periodic la banca unde au deschisă relația de afaceri.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!