Groupama, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, a lansat serviciul de telemedicină ÎntreabăMedic, care va fi inclus gratuit în contractele de asigurare de călătorie. Clienții companiei vor beneficia de sfaturi medicale și consultații oferite de medici, prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS, cu ajutorul unui serviciu de chat medical care îmbină inteligența artificială și interacțiunea umană.
Prin intermediul său, clienții pot adresa întrebări legate de problemele lor de sănătate, pentru a primi răspunsuri personalizate, care să îi ajute să ia cea mai bună decizie pentru starea lor de bine, în siguranța și confort, oricând și de oriunde.
Serviciul este inclus automat în pachetul de bază al asigurărilor de călătorie, atât cele în străinătate, cât și în România și se activează pentru perioade de minim 30 de zile, multiplicabile în funcție de durata poliței, putând fi astfel accesat atât în timpul, cât și după revenirea din călătorie.
Răspunsurile la solicitările primite prin serviciul ÎntreabăMedic sunt oferite de medici acreditați, atât generaliști, cât și specialiști, licențiați să profeseze în România, rolul inteligenței artificiale fiind doar acela de a eficientiza procesul și de a redirecționa întrebările către medicul cu specializarea cea mai potrivită. Prin intermediul acestui serviciu pot fi abordate subiecte legate de sănătate, care nu necesită o examinare medicală – sfaturi medicale, îndrumări primare pentru investigații, clarificarea unor neînțelegeri și preocupări legate de medicamente, interpretarea testelor de laborator sau recomandări generale.
Serviciul ÎntreabăMedic poate fi adăugat și contractelor de Asigurare de sănătate – Spitalizare și Chirurgie, individuale sau de familie, pentru persoanele cu vârsta mai mare de 16 ani și celor de grup IMM, ca asigurare suplimentară. Asigurarea pentru chat medical poate fi atașată produsului la emitere sau la reînnoire, accesul la serviciu fiind disponibil pe toată perioada de valabilitate a asigurării.