Peste 900 de branduri renumite de pantofi şi accesorii şi-au dat întâlnire la Dusseldorf, oraş ce găzduieşte pentru 4 zile (4 – 6 februarie) târgul GDS, iar astăzi este o zi extrem de plină întrucât expoziţia este deschisă toată ziua până noaptea târziu şi este însoţită de numeroase evenimente de fashion sub titulatura “Viaţa la Paris”, inclusiv în centrul oraşului.
Inspiraţi de sloganul “Ce este într-adevăr important pentru tine”, mii de vizitatori, în special tineri, au luat cu asalt pavilioanele expoziţionale mai cu seamă că majoritatea firmelor au ales chiar ziua de astăzi pentru a-şi prezenta colecţiile pentru primăvară/vară, ne transmite Anca Murar, reprezentantul Messe Dusseldorf în România şi Moldova, organizatorul evenimentului. “Intr-adevăr, se anunţă 4 zile de glamur şi inspiraţie, Dusseldorf se trasnformă în Oraşul Pantofilor iar târgul este cea mai importantă platformă a tendinţelor şi necesităţilor în schimbare pentru ceea ce înseamnă încălţăminte, accesorii şi alte elemente de fashion”, adaugă Anca Murar.
Printre categoriile/ariile noi din expoziţie, în afară de Richtig Wichtig (Really Important), enumerăm Shows&Events, Pop Up, Streetwear. Designul, materialele naturale, vintage, şic&sălbatic, cizmele deasupra genunchiului sunt câteva dintre tendinţele care au început deja să se se contureze. Ca noutate absolută, prezentările sunt făcute cu mici piese de mobilier, accesorii pentru casă şi obiecte originale care întregesc atmosfera.
Este şi o prezenţă românească, remarcată de altfel. Angela International se prezintă cu brandul Papucei iar Nikola Center cu brandul IUTTA într-un foarte frumos stand (foto).