0.2 C
București
sâmbătă, 16 noiembrie 2024
AcasăȘtirile zileiȘeful CFR Călători, criticat dur de premierul Cîțu

Șeful CFR Călători, criticat dur de premierul Cîțu

„Dacă directorul CFR ar fi lucrat la Guvern, acum era acasă”, este reacția premierului Florin Cîțu în cazul directorului CFR Călători, Ovidiu Vizante.

Anterior, Cîțu a declarat că va avea o discuție să vadă care sunt concluziile. „Nu pot să vă spun de ce nu s-a intervenit. O să cer o situație de ce nu s-a intervenit. O să vedem ce s-a întâmplat”, a spus Cîțu întrebat dacă va fi demis directorul CFR Călători.

„Nu mi se pare normal ca într-o astfel de situație șeful de la CFR Călători să spună că soluția e în altă parte. Soluția e a celor care administrează”, a mai afirmat Florin Cîțu.

O reacție legată de atitudinea lui Ovidiu Vizante a avut și Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, însă a fost una de apărare a șefului CFR Călători. Cătălin Drulă a spus la Antena 3 că Ovidiu Vizante nu a dormit toată noaptea și a lucrat pentru a găsi soluții în vederea remedierii situației, potrivit clubferoviar.ro.

Directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, a reacționat vizibil iritat, la Antena 3, întrebat de ce nu s-a găsit o soluție pentru acei copii: „De ce mă întrebați pe mine? (…) Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren”. Întrebat dacă oamenii din tren au primit apă, Vizante a răspuns că „vor primi când vor ajunge la București”.

Reamintim că Trenul Mangalia – Arad a acumulat peste nouă ore de întârziere după ce a rămas blocat pe câmp în zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune în linia de contact. Trenul era plin cu copii care se întorceau din tabără.

Ovidiu Vizante a preluat conducerea CFR Călători în 20 aprilie. Vizante, specialist în logistică şi operaţiuni feroviare, fost manager de trafic la regionala Braşov a CFR SA, l-a înlocuit în funcție pe Dan Costescu.

„Compania CFR Călători are nevoie de o viziune de dezvoltare modernă, adaptată acestui deceniu. Transportul feroviar trebuie să redevină atractiv pentru români şi trebuie să poată reprezenta o alternativă ecologică la transportul auto”, a transmis atunci Ministerul Transporturilor.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă