„În cursul nopții, la ora 02.15, s-au finalizat lucrările de remediere la linia de contact, a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică, fiind astfel reluată circulația cu locomotive electrice pe intervalul Fetești – Bărăganu, pe firul I, dar și pe trei linii din stația Fetești”, a transmis compania.
Astfel, pe firul I între stațiile Fetești – Bărăganu, toate trenurile de călători circulă doar cu locomotivele electrice, nemaifiind necesară o locomotivă Diesel.
Întârzierile în graficul de circulație pe Magistrala Bucuresti- Constanta s-au redus la 10 – 15 minute, potrivit CFR SA.
Două trenuri de marfă s-au ciocnit, în noaptea de miercuri spre joi, în zona localității Fetești, județul Ialomița.
Polițiștii de la transporturi au dispus joi seara reținerea pentru 24 de ore a mecanicului locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu un alt tren în Fetești. Acesta va fi prezentat vineri Parchetului de pe lângă Judecatoria Fetești, pentru luarea de măsuri legale.
În urma investigațiilor efectuate de către polițiștii de la transporturi, s-a concluzionat faptul că un tren de marfă aparținând unei societăți comerciale, ce avea în compunere 41 de vagoane încărcate cu fier vechi și care se deplasa pe relația Craiova – Constanța Port, a intrat în stația C.F. Fetești pe firul 2, intrând în coliziune cu un alt tren de marfă, staționat în stația C.F. Fetești la aceeași linie.
Totodată, din verificări a rezultat faptul că mecanicul locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu cel de-al doilea tren, un bărbat, de 54 de ani, din Craiova, nu ar fi respectat timpul de odihnă prevăzut de OMT 256/2013, restricția de viteză de 30 de km/h la intrarea în stația C.F. Fetești și nici semnalul roșu de oprire dinaintea intrării în stație.
În urma testării alcooltest a mecanicului, a rezultat o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat.