Compania H&M caută noi soluţii pentru a face faţă concurenţei grupului spaniol Inditex. Astfel, retailerul suedez s-a găndit să apeleze la tehnologie, intoducând sistemul ”probează şi cumpără” în magazinele pe care le deţine în celebra Times Square din New York, informează El Mundo.
Pe scurt, în cabinele de probă a fost incorporată tehnologia care permite clienţilor să facă plata imediat după ce au probat obiectele vestimentare pentru a evita cozile la casă.
În noiembrie anul trecut, H&M a inaugurat un magazin hi-Tech în Manhattan, care are 4.000 mp, 24 de case şi 44 de cabine de probă. De asemenea, pentru atragerea clienţilor, magazinul este luminat doar cu LED-uri, are ecrane interactive şi Wi-Fi gratis.
Compania suedeză este al doilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, după Inditex, lanţul spaniol incluzând magazinele Zara, , Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Kiddy’s Clas.