5.6 C
București
vineri, 15 noiembrie 2024
AcasăSpecialTârgul de Jucării de la Nürnberg, platforma ideală pentru promovarea produselor proprii

Târgul de Jucării de la Nürnberg, platforma ideală pentru promovarea produselor proprii

La recenta conferinţă pe tema Târgului de Jucării de la Nürnberg (Spielwarenmesse) – lider mondial în categoria târgurilor pentru jucării şi articole pentru hobby şi timpul liber au luat parte producători, importatori şi comercianţi din branşă, companii interesate să îşi consolideze poziţia pe această piaţă sau să îşi extindă activitatea către pieţe internaţionale.

În acest sens Târgul de Jucării de la Nürnberg constituie platforma ideală pentru promovarea la nivel internaţional a produselor proprii, cu vizibilitate maximă în rândul actorilor din branşă.

Din România au participat anul acesta companiile: D-Toys (producător de puzzle şi alte jocuri), King Party (producător articole de carnaval şi petreceri), Burak Toys (producător jucării din plastic) 1 Pure Design (producător de jucării din lemn) şi NSKN Legendary Games (producător de board games de strategie).

72.595 de vizitatori de specialitate din 113 ţări au ajuns la ediţia din anul acesta la Nürnberg în căutarea noutăţilor şi tendinţelor din branşă. 2.747 de expozanţi din 60 de ţări au adus în atenţia vizitatorilor peste 1 milion de produse, din care aproximativ 70.000 de produse noi.

Au fost înregistrate deasemenea 634 de vizite din partea reprezentanţilor companiilor româneşti. La ediţia 2014 târgul va căpăta o nouă dimensiune datorită inaugurării noii hale 3A, mărindu-şi astfel suprafaţa expoziţională la 170.000 mp!

“Galeria Trendurilor” va prezenta cele mai actuale şi interesante tendinţe din branşă, direcţii determinate în urma unei evaluări făcute de un comitet de experţi după un nou concept care revoluţionează metodele de monitorizare a trendurilor din branşă.

Comercianţii îşi pot completa cunoştinţele pe parcursul forumului cu cele mai noi informaţii de specialitate, în cadrul “Toy Business Forum”, tematica acestuia fiind diferita de la o zi la alta. “Global Toy Conference” este un training special pentru comercianţi, compus din trei module succesive.

Participanţii vor învăţa cele mai noi trucuri prin care se pot distinge de comerţul online sau cum să se poziţioneze mai bine pe piaţă utilizând metoda Cross-Channel-Marketing.

Vă invităm aşadar să profitaţi din plin de oferta Târgului Internaţional de Jucării de la Nürnberg, – 29 ianuarie – 3 februarie 2014!

Pentru informaţii suplimentare cu privire la participarea la târg: Rosemarie Negrea, Reprezentant Spielwarenmesse în România, e-mail: negrea.rosemarie@ahkrumaenien.ro, tel.: 021 2079167.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă