CFR Călători și CFR Infrastructură au fost amendate de comisari ANPC, din cadrul Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, cu 50.000 de lei, după ce consumatorii au reclamat serviciile de transport. Astfel CFR a fost sancţionat pentru condiții improprii de călătorie, printre care prezența apei scurse din plafon în vagoane de dormit, instalații nefuncționale la toaletă și întârzieri de până la 90 de minute, informează Mediafax.
Principalele nereguli constatate în Gara de Nord au fost: vagoane în circulație cu zăpadă la capetele frontale, vagoane de dormit in care apa s-a scurs din plafon, imediat după plecarea trenului, instalații nefuncționale la toalete și întârzieri de pâna la 90 minute, alături de neinformarea consumatorilor cu privire la întârzieri și lipsa explicațiilor în legătură cu aceste întârzieri.
Din documentele puse la dispoziție, au fost înregistrate 359 de trenuri care au avut întârzieri de 2.677 minute. Dintre întârzierile înregistrate, 70% au fost cauzate de infrastructura feroviară, iar restul de problemele tehnice apărute la materialul rulant.
A fost dispusă remedierea urgentă a deficiențelor constatate.