În aceastฤ varฤ, Vilaro Design a lansat primul magazin online din România, dintr-o succesiune de trei. Portofoliul de produse atent selecลฃionate de o echipฤ de profesioniลti sunt de o calitate excepลฃionalฤ, tipic germanฤ, aparลฃinâd retailerului Erwin Müller.
Compania a fost fondatฤ acum 60 de ani, în 1951, nascutฤ din talentul ลi pasiunea unui priceput croitor. Ideea s-a moลtenit din generaลฃie în generaลฃie, dezvoltându-se permanent, ajungând astฤzi la un portofoliu de peste 80.000 produse, fiind în prezent cel mai mare jucฤtor de profil din Germania ลi unul dintre cei mai mari jucฤtori din piaลฃa europeanฤ de online, cu reprezentare în ลฃฤri ca Austria, Elveลฃia, Belgia, Franลฃa, Italia, Olanda, Suedia ลi acum România.
Vilaro vine astfel în întampinarea clienลฃilor români cu produse recunoscute internaลฃional, asigurând totul pentru familiile moderne, articole menite sฤ le facฤ viaลฃa mai frumoasฤ ลi cumpฤrฤturile mai plฤcute.
Primul magazin online cuprinde o gamฤ extrem de variatฤ de produse oferite clienลฃilor sฤi: decoraลฃiuni de casฤ, menลฃionând aici lenjerii de pat, perne, saltele, prosoape, covoraลe de baie, dar ลi îmbrฤcฤminte pentru femei ลi bฤrbaลฃi, halate de baie, lenjerii de corp, pijamale ลi o gamฤ largฤ de articole de casฤ ลi de gradinฤ. Pe lângฤ brandurile consacrate pe care le veลฃi gฤsi în magazin, Adidas, Esprit, S-Oliver, Bugatti, Joop, veลฃi gฤsi deasemenea ลi marca proprie pentru îmbrฤcฤminte de femei LaritaM, o marcฤ foarte cunoscutฤ pe piaลฃa germanฤ, cu produse de înaltฤ calitate, fiind o premierฤ pe piaลฃa româneascฤ, în exclusivitate numai pe www.vilaro.ro.
Livrarea produselor se face oriunde în România, iar la comenzile de peste 400 RON transportul este gratuit. Clienลฃii pot comanda online sau telefonic, 7 zile din 7, din orice regiune a ลฃฤrii.
Beneficiile cumpฤrฤturilor din www.vilaro.ro continuฤ, având actualizatฤ permanent o bazฤ de date cu peste 1.100 produse cu pânฤ la 80% reducere. Cadourile ลi promoลฃiile îลi aลteaptฤ zilnic curioลii pe site sau pe pagina oficialฤ de Facebook