SevenSins.ro a atins în primele 9 luni ale 2016 vânzări de 1 milion de euro, dublu față de aceeași perioadă a anului trecut.
În 2015 SevenSins.ro a avut vânzări în valoare de 700.000 euro, în creștere cu 60% față de 2104. Pentru anul acesta, obiectivul este menținerea creșterii de 100% înregistrată în primele 3 trimestre, și astfel vizează să depășească 1,4 milioane euro din vânzări de lenjerie intimă și costume de baie.
“În ultimii doi ani am vazut creșteri spectaculoase de la an la an, în primul rând datorită diversificării gamei de produse. Avem peste 1800 de modele de lenjerie intimă și costume de baie, peste 20.000 de produse în stoc permanent. Un aport semnificativ l-a avut și showroom-ul din București, str. Orzari nr.3, care a permis clienților să vină să probeze, să vadă, să-și găsească produsul ideal” declară Cristina Vasile, Fondator SevenSins.ro.
Orașele din care se comandă cel mai mult pe SevenSins.ro sunt București, Timișoara, Cluj și Constanța, iar comanda medie are o valoare de 165 lei (36 euro), la același nivel cu cea înregistrată anul trecut.
Cele mai mari vânzări de lenjerie intimă se înregistrează de Valentine’s Day, 8 Martie, Black Friday, când SevenSins.ro practică reduceri până la 60% la lenjerie și costume de baie, și de Crăciun.
“Când am început proiectul SevenSins.ro, în urmă cu 7 ani, aproape nimeni nu credea că este posibil să vinzi lenjerie intimă online. Astăzi, toți retailerii de lenjerie intimă și costume de baie vând și online. Piața online de lenjerie din România a crescut de la an la an cu 20-25%, iar noi am depășit permanent această dinamică. Estimez pentru anul acesta că piața să ajungă la o valoare de cca. 20 milioane de euro” adaugă Cristina Vasile, Fondator SevenSins.ro.