Este în plină desfăşurare cel mai mare târg din lume în domeniul experienței băii, al construcțiilor, energiei, tehnologiilor de aer condiționat și al energiei regenerabile: ISH Frankfurt.. În anul în care sărbătorește un secol de existență, Roca participă la această manifestare cu un nou concept de stand, Roca Mall – un centru de shopping modern, de peste 1000 metri patrati, care reunește istoria, prezentul și viitorul brand-ului prin diferite colecții și produse.
Orientat către viitor, brand-ul Roca prezintă o colecție exclusivă de porțelanuri din sticlă pentru cei care îşi doresc un interior stylish. Beyond este o propunere urbană care oferă soluții sofisticate pentru lavoare modelate folosind noul material Roca, Fineceramic®, precum și ultimele tehnologii în materie de obiecte sanitare. Pe de altă parte, Carmen aduce un tribut trecutului prin reproiectarea unui simbol emblematic din istoria centenară a brand-ului Roca. Clasicul lavoar Carmen se reîntoarce cu un stil vintage, devenind acum o colecție completă de baie cu cele mai avansate funcționalități, precum vasele de toaletă compacte.
Prezentul inteligent dedicat personalizării și experienței utilizatorului.
Roca Mall expune la târg și cele mai de succes lansări recente ale companiei: In-Wash®, Smart Toilet, care utilizează cea mai avansată tehnologie, are un design universal și o interfață prietenoasă pentru utilizator și Inspira, colecția de ceramică și mobilier de baie care oferă inspirație prin cele trei linii de design care permit configurări personalizate ale băii, în funcție de stilul fiecărui utilizator.
Spațiul exclusivității.
Exclusivitatea își are și ea locul în Roca Mall prin intermediul Baia, noua colecție Armani/Roca prezentată în premieră la ISH 2017. Cu aceste noi tipuri de design, Giorgio Armani dovedește încă o dată implicarea sa în promovarea confortului și a bunăstării și ilustrează viziunea sa asupra spațiului de baie printr-o combinație de elemente care permit flexibilitate și adaptabilitate maxime. Estetica acestei colecții face aluzie la trecut, dar styling-ul retro este adus în prezent printr-o interpretare modernă și incorporarea unei tehnologii de ultimă oră. Rezultatul este o nouă colecție de baie versatilă, în același timp contemporană și atemporală, în acord cu filozofia bine-cunoscută de design a lui Giorgio Armani.