Dacia Lodgy Glace a reuşit o clasare pe podium în prima etapă a Trofeului Andros prin Evens Stievenart, care a ocupat poziţia a treia după primele două zile de concurs. De altfel, piloţii Dacia au câştigat două dintre cele şase finale ale etapei Val Thorens, chiar dacă Profesorul, cum este alintat Prost, nu a fost în cea mai bună formă.
Deşi Trofeului Andros i se mai spune şi Formula Unu pe gheaţă, aceasta din urmă a cam lipsit la Val Thorens, provocând destule accidente şi răsturnând pentru un moment ierarhiile. În ciuda acestui lucru, Alain Prost a fost dispus să acorde un interviu jurnaliştilor români.
„Maşina este bună, sunt foarte mulţumit de Lodgy; dacă aş fi avut şi suprafaţa de competiţie la fel de bună ar fi fost totul OK. În lipsa gheţii, rişti să distrugi roţile special concepute strict pentru aceasta, iar şleaurile de pe circuit duceau şi la pierderea controlului asupra direcţiei. Sunt sigur însă că vom câştiga în următoarele curse şi că vom rămâne competitivi, mai ales că vom concura în sfârşit pe gheaţă, nu pe noroi.
În a doua manşă de calificări aveam deja în vizor victoria, însă am avut ghinion în ultimul tur. Am pierdut câteva zecimi de secundă, suficient pentru a mă clasa pe poziţia a treia în această primă manşă. Am demonstrat însă, toţi membrii echipei, că suntem în cărţi pentru a câştiga competiţia şi am obţinut deja un prim loc pe podium pentru Dacia. Maşina are potenţial, e un lucru care nu poate fi negat.”
În aşteptarea lansării Dacia Lodgy
Întrebat dacă va comanda şi o Dacia Lodgy pe care să o pună lângă Dusterul pe care îl conduce, Alain a răspuns că aşteaptă să vadă maşina, care va fi lansată la Salonul Auto de la Geneva în 2012. „Dacă va fi la fel de bună ca Dusterul, de ce nu?”, iată o declaraţie de la un cvadruplu campion de Formula 1 care nu se sfieşte să şi utilizeze Dusterul primit în urma colaborării cu Dacia.
Trofeul Andros continuă pe tot parcursul lunilor decembrie şi ianuarie, fiind transmis în lumea întreagă către sute de milioane de pasionaţi pe canalele TV specializate în motorsport. Dacia are două maşini de competiţie înscrise anul acesta, ambele promovând viitorul monovolum al mărcii, care va fi lansat în primăvara anului viitor.