Ministerul Dezvoltării Regionale, condus de Elena Udrea, va investi jumătate de milion de euro din bani europeni într-o campanie media pentru promovarea Regio. Campania va dura opt luni şi se va desfăşura în presa scrisă şi pe internet.
Deocamdată ministerul se află în căutarea unei firme de publicitate care să se ocupe de campanie. Anunţul de participare la licitaţie a fost publicat în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) vinerea trecută.
Ca să intre în „Cursa” pentru contractul de 500.000 de euro, firmele participante la licitaţie trebuie să îndeplinească mai multe condiţii, potrivit anunţului publicat pe SEAP.
Astfel, firmele participante trebuie să aibă, în ultimii trei ani, o cifră de afaceri aproape egală cu valoarea contractului. De asemenea, fiecare firmă trebuie care vrea sa intre în licitaţie trebuie să prezinte un contract, sau cel mult două, „natură similară” din ultimii 3 ani, cu o valoare cumulată a contractelor de minimum un milion de lei, echivalentul a aproximativ 200.000 de euro.
De asemenea, firmele trebuie sa prezinte şi CV-urile angajaţilor care vor organiza campania de publicitate. Publicitarii se pot înscrie la licitaţie până pe 3 noiembrie.