Marilyn Monroe ar putea reveni pe marile ecrane, deşi a decedat în urmă cu 49 de ani, după ce drepturile asupra imaginii sale au fost achiziţionate de un expert în branding, informează contactmusic.com, potrivit Mediafax.
Expertul Jamie Salter plănuieşte să o readucă pe celebra actriţă pe marile ecrane prin intermediul unei tehnologii avansate.
Acesta a achiziţionat, săptămâna trecută, drepturile asupra „numelui şi imaginii” lui Monroe, într-un contract de câteva milioane de dolari. Salter a achiziţionat drepturile de la Anna Strasberg, soţia actorului Lee Strasberg, fostul profesor de actorie al lui Monroe şi beneficiar al testamentului acesteia. Suma exactă a contractului nu a fost făcută publică.
Această afacere, ce demonstrează că celebrităţile decedate sunt profitabile, s-ar putea concretiza prin apariţia lui Marilyn Monroe, sau numai a ochilor sau buzelor ei, în campanii publicitare pentru haine, parfumuri sau bijuterii, potrivit independent.co.uk.
„De ce vrea Lindsay Lohan să fie Marilyn Monroe? De ce vrea Lady Gaga să fie Marilyn Monroe? Motivul este acela că ea (Marilyn Monroe, n.r.) este o personalitate-simbol, cu stil, cu eleganţă. Este un exemplu pentru farmec personal şi sex appeal şi, ţineţi minte asta, este dovada vie a faptului că silueta nu contează. Este o femeie voluptoasă, o femeie adevărată”, spune Salter.
Marilyn Monroe a devenit o adevărată legendă după moartea ei tragică, din 1962, cauzată de o supradoză de medicamente. Actriţa americană a fost celebră şi pentru relaţiile pe care le-a avut cu o serie de bărbaţi faimoşi ai acelor vremuri, inclusiv cu dramaturgul Arthur Miller – care a fost, totodată, unul dintre cei trei soţi ai ei -, dar şi pentru presupusa ei aventură cu preşedintele american John F. Kennedy.