Porลฃiunea Chitila-Voluntari a centurii de nord a Capitalei a fost deschisฤ miercuri circulaลฃiei, iar lucrฤrile la capetele de centurฤ care asigurฤ legฤtura cu autostrฤzile A1 ลi A2 continuฤ în 2011 ลi 2012. Prezent la deschiderea tronsonului de 20 kilometri Chitila-Voluntari, premierul Emil Boc a spus cฤ acesta este doar un prim pas pentru finalizarea întregii centuri de nord a Capitalei ลi a precizat cฤ lucrฤrile vor continua ลi în urmฤtorii doi ani, astfel încât sฤ fie asiguratฤ legฤtura cu autostrฤzile A1 (cฤtre Piteลti) ลi A2 (spre Constanลฃa). El a arฤtat totodatฤ cฤ inelul de circulaลฃie al centurii ar putea fi realizat în parteneriat public-privat, în regim de autostradฤ cu patru benzi. Tronsonul de 20 de kilometri a fost modernizat, lucrฤrile vizând lฤrgirea ลoselei de la douฤ la patru benzi. Proiectul nu a fost finalizat integral, pentru perioada urmฤtoare fiind programate lucrฤri de finisaj. Investiลฃia în modernizarea tronsonului inaugurat miercuri a fost de 79,88 milioane euro, fฤrฤ TVA. Între Voluntari ลi Otopeni a lucrat consorลฃiul Jaypart-Romstrade (ambele din România), în baza unui contract de 39,91 milioane euro. Între Otopeni ลi Mogoลoaia lucrฤrile au fost efectuate de asocierea Alpine Mayreder (Austria)-FCC (Spania), valoarea contractului fiind de 12,91 milioane euro. Al treilea tronson, între DN1A (Mogoลoaia) ลi DN7 (Chitila), a fost fฤcut de compania Aktor
(Grecia) pentru 27,06 milioane euro.