321 de angajaţi ai Global eBusiness Operations Center (GeBOC), parte din grupul Hewlett-Packard (HP), vor beneficia de perfecţionare în utilizarea uneia dintre limbile de circulaţie europeană şi/sau regională, în cadrul unui proiect prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Proiectul care se ridică la o valoare totală de aproximativ 360.000 de euro se adresează unui număr de 321 de angajaţi ce asigură suport pentru clienţi interni şi externi. Participanţii vor beneficia de cursuri de certificare în utilizarea limbilor vorbite în ţările reprezentative pentru dezvoltarea activităţii centrului GeBOC – franceză, italiană, spaniolă, portugheză, germană şi olandeză. Scopul proiectului se subordonează unui program de formare profesională construit în urma unei analize a abilităţilor, dar şi a necesităţilor profesionale ale angajaţilor, în vederea creşterii competitivităţii şi a productivităţii muncii într-o perioadă de trei ani după finalizare. „Proiectul vizează dezvoltarea competenţelor lingvistice ale angajaţilor. Astfel, ne dorim să contribuim în mod direct la creşterea gradului de adaptabilitate şi mobilitate al angajaţilor noştri, prin actualizarea şi îmbunătăţirea calificărilor şi, nu în ultimul rând, la îmbunătăţirea calităţii şi productivităţii muncii” a declarat Alexander Weigl, directorul general al Centrului GeBOC.
HP România angajează
Hewlett Packard (HP) a anunţat că intenţionează să angajeze, anul viitor, 600 de oameni la centrul de servicii Global eBusiness Operations (GeBOC) din Bucureşti, cifră similară cu cea din 2010, conform directorului general al centrului GeBOC, Alexander Weigl, citat de Mediafax. Potrivit reprezentanţilor companiei, în general sunt căutaţi absolvenţi ai facultăţilor de limbi străine, dar şi de studii economice. „România e o piaţă interesantă, dar, din păcate, avem o scădere a calităţii candidaţilor. Cei care se prezintă pentru un job sunt mai puţin pregătiţi la ieşirea din facultăţi decât în anii anteriori”, a precizat Weigl, citat de Mediafax. Centrul GeBOC avea, la sfârşitul lunii octombrie, 2.500 de angajaţi, iar media de vârstă din companie este de 26 de ani.
Despre GeBOC
În Centrul de Servicii GeBOC din Bucureşti îşi desfăşoară activitatea peste 2.000 de angajaţi cu înalte competenţe în zona de limbi străine, oferind suport atât pentru celelalte divizii din cadrul HP, cât şi pentru partenerii acestora. Pentru a beneficia de o eficienţă crescută, activitatea GeBOC este structurată pentru a oferi suport pentru unităţile de business: Imaging and Printing Group, Personal Systems Group, Enterprise Business, Financial Services, conform profilului organizaţional al companiei Hewlett – Packard.