14.3 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024
AcasăInvestigații România LiberăNoul brand al României: "Explore the Carpathian garden"

Noul brand al României: “Explore the Carpathian garden”

“Explore the Carpathian garden” – acesta va fi noul slogan turistic al României pe care ministrul Turismului, Elena Udrea, a ales să îl lanseze de Ziua României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, potrivit Impactnews citat de Realitatea.net.

În ceea ce priveşte noul logo turistic, acesta va avea ca element principal “frunza”, reprezentând simbolul primordial al naturii, al prospeţimii şi al creşterii. Noul brand este realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear şi de întreţinere, potrivit aceloraşi surse citate.

Ministrul Turismului Elena Udrea şi ministrul ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, vor fi însoţiţi la Shanghai de legendele sportului românesc, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

“Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir. Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a ţării noastre ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor români”, se arată în comunicatul Ministerului Turismului.

Noul brand a fost conceput şi va fi promovat prin finanţare din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional. Au fost alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.

“Noul brand turistic este unul proaspăt. Brandul este practic o imagine, un slogan, care reprezintă România. Când vezi scris sau o imagine să ştii că se referă la România, se referă la anumite atracţii ale României pentru care tu te-ai duce să vizitezi ţara aia. Va avea un logo care, oriunde va fi văzut, oamenii vor şti că este România, iar brandul acesta arată o imaginea nouă, fresh, care se referă la natură”, a declarat Udrea la B1TV.

Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a României prin realizarea şi afirmarea brandului turistic naţional, prin creşterea atractivităţii României în străinătate ca destinaţie de turism şi indirect de afaceri, susţine Ministerul Turismului.

Logo-ul sub care va fi promovatã România este “unul proaspãt, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului român şi în acord cu tendinţele mondiale de reorientare spre naturã, descoperire, conservare”.

Cele mai citite

Evenimente de Noaptea Muzeelor

Evenimentul Noaptea Muzeelor, aflat la a XX-a ediţie, se va desfăşura în România pe tot parcursul zilei de astăzi.La eveniment şi-au anunţat participarea muzee,...

Evenimente de Noaptea Muzeelor

Evenimentul Noaptea Muzeelor, aflat la a XX-a ediţie, se va desfăşura în România pe tot parcursul zilei de astăzi.La eveniment şi-au anunţat participarea muzee,...

Producția de cărbune a scăzut

Producţia de cărbune net a României a totalizat, în primele trei luni ale acestui an, 511.600 tone echivalent petrol, fiind cu 11,6% mai mică...
Ultima oră
Pe aceeași temă