Prima colecţia ce mi-a ieşit în cale la o plimbare prin Mall a fost Sprider Stores, drept pentru care va fi şi primul brand cu care voi începe prezentarea vestimentaţiei destinate primăverii-verii 2010.
Rămâne ca fiecare dintre noi să ne alegem piesele în funcţie de stilul pe care ni l-am conturat până acum sau pe care abia acum îl definim. Pentru că, de fapt, nu tendinţele contează, ci modul în care ştim să le combinăm astfel încât să arătăm bine şi să transmitem mesajul pe care dorim noi să-l transmitem. Nu trebuie să uităm nici o clipă că moda înseamnă atitudine, chiar dacă sloganul, des utilizat în ultima vreme, începe să vă enerveze!
Aşa încât, cu puţină ştiinţă şi neapărat având-o alături pe prietena noastră cea mai bună, oglinda, putem fi trendy, clasic-elegant, casual sau sport.
Colecţia Sprider Stores cuprinde piese pentru toate aceste stiluri în culori puternice, vesele. Albastrul, movul, rozul, verdele, portocaliul, dar şi culorile naturale îşi găsesc locul în cadrul acestei colecţii, care se axează pe dinamism şi confort. Şi pentru că tot vorbim de confort, este evident că trebuie să vorbim despre blugi. Cu atât mai mult cu cât materialul-vedetă al sezonului de primăvară-vară 2010 este denimul, interpretat sub forma jeansilor cu croială boyfriend sau şalvar. La ultimul model nu este cazul să vă înghesuiţi – este suficient să vă luaţi doar o pereche! – deoarece eu personal nu cred că va rezista prea multe sezoane! Nu este un model care să avantajeze multe siluete!
Preţul este bun, variind la blugi între 50 şi 100 lei, în timp ce pantalonii sport, atât pentru domni cât şi pentru doamne sunt în jurul a 50 lei.
În ceea ce priveşte tricourile cu mânecă scurtă, preţul este de aproximativ 30 lei, iar pentru cele mai groase, cu glugă, de 40 lei. Bustierele costă cam 10 lei, iar curelele în jur de 20-30 lei.
Pentru ţinutele de birou din seria intitulată Emilia Corali, preţul fustelor este de până în 70 lei, iar cămăşile, în jur de 50 lei.
Da, am putea spune că producătorii încep să înţeleagă cu adevărat puterea de cumpărare a target-ului pe care îl au!